Luke Green przyjechał do nas z Wielkiej Brytanii, by w warszawskim salonie Rock’n’Roll poprowadzić spotkanie Marshall Brands Meeting, przedstawiając polskim fanom i klientom najnowsze produkty marek Marshall, Eden i Natal.
Dzięki uprzejmości firmy Lauda Audio mieliśmy okazję porozmawiać z nim bezpośrednio w siedzibie dystrybutora w Sopocie, a zapis rozmowy opublikowaliśmy w listopadowym magazynie TopGuitar.
O czym rozmawialiśmy z Lukiem Greenem? Przede wszystkim o kondycji firmy na tle innych wiodących producentów sprzętu nagłośnieniowego na świecie. Luke udowadniał, że Marshall, mimo że nie zawsze wychodzi na pierwszy plan, nadal jest w ścisłej czołówce. Tradycja zobowiązuje!
Podkreśla też jedną z naczelnych zasad funkcjonowania firmy – żadnego darmowego sprzętu dla endorserów. Ciekawi was, dlaczego? Oto odpowiedź Luka – bardzo interesująca w kontekście każdego z was: „Jeśli damy jakiemuś artyście damy darmowy wzmacniacz, każdy dzieciak, który przychodzi do sklepu, by kupić sobie nowy piecyk z serii MG, płaci też za sprzęt, którego tamten artysta używa za darmo. Myślę, że to bardzo uczciwy sposób postawienia sprawy.”
Rozmowy z Lukiem Greenem, managerem marek Marshall, Eden i Natal, szukajcie w listopadowym wydaniu TopGuitar (TG 11/2015).