• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
ImprezyNewsyNewsy artystyczneReportaże i relacje

Burn Studios Challenge na Coke Live Music Festival rozegrane!

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano wrz 1, 2011
Udostępnij

20 sierpnia, podczas Coke Live Music Festival rozegrana została pierwsza edycja konkursu Burn Studios Challenge. Zawody polegały na nagraniu własnego utworu w ograniczonym czasie za pomocą Burn Studios Audiotool – platformy online do produkcji muzyki, stworzonej przez Burn Energy pod okiem m.in. legendy klubowych brzmień Richiego Hawtina.

Do walki stanęło sześciu młodych producentów, wybranych przez markę Burn – Space, Ladies, Jakob Deliryk, Polyp, Intreau, Freak Slaughter i Easy Audio. Każdy z nich miał do dyspozycji tylko 140 minut, laptopa, słuchawki i Burn Studios Audiotool. Ich poczynania publiczność mogła śledzić na bieżąco dzięki ekranom plazmowych umieszczonych tuż przy zawodnikach.

Poziom zmagań był zaskakująco wysoki, zważywszy na ograniczony czas i trudne środowisko. Jury w składzie Maximillian Skiba (producent muzyczny), Bartek Flipowicz (dziennikarz), Sebastian Dubiniecki (Euro RSCG 4D) oraz Tomasz Kosiński (Burn Polska) nie miało łatwego zadania. Najmocniej wyróżnił się utwór zaledwie osiemnastoletniego warszawiaka, kryjącego się pod pseudonimem Freak Slaughter. Gdy pod koniec dnia zawodnicy prezentowali swoje dokonania, publiczność nagrodziła artystę szczególnie gromkimi brawami. Jego utwór “Contest” utrzymany w stylistyce mocnego electro, zaskoczył nie tylko bezbłędną produkcją, ale również niezwykłym wyczuciem dramaturgi i świetną melodyką. I to właśnie jemu przypadła główna nagroda – sprzęt studyjny o wartości 20 000 PLN oraz występ na Burn Stage tego samego wieczoru. Zwycięzca wypełnił swojej zadanie znakomicie i podczas jego setu publiczność dosłownie oszalała. Zwycięski utwór można odsłuchać tutaj: www.audiotool.com/track/contest.

Równolegle rozgrywany był konkurs dla publiczności, która z pomocą naszych trenerów mogła sama tworzyć muzykę w Burn Studios Audiotool na specjalnie zaprojektowanych do tego stanowiskach. Przez dwa dni festiwalu odwiedziło je kilkaset osób, a kilkadziesiąt zdecydowało się zgłosić swoje prace do konkursu. Najciekawsze utwory nagrali zawodnicy o pseudonimach AntiOneX i MaffyouLe, a w nagrodę otrzymali po iPadzie.

Po niezwykle udanej pierwszej edycji konkursu, Burn Energy planuje kolejne edycje zawodów w przyszłym roku. W pierwszej połowie września ukaże się też mini film dokumentalny, odtwarzający przebieg tegorocznego Burn Studios Channelge.

Burn Studios Audiotool jest darmowym narzędziem do produkcji muzyki, stworzonym
w technologii cloud computing, co oznacza, że do jego obsługi wystarczy zwykła przeglądarka internetowa. Wirtualne studio, bo tak też można nazwać Audiotool, jest skierowane zarówno do profesjonalistów, jak i tych, którzy mają za sobą pierwsze kroki w tworzeniu muzycznych produkcji. Narzędzie zawiera w sobie m.in. syntezatory, automaty perkusyjne, miksery oraz wiele efektów, które w połączeniu z możliwością dodawania własnych sampli i kompatybilnością z interfejsem MIDI dają praktycznie nieograniczone możliwości twórcze.

TAGI: burn, coke music, festiwal
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Imprezy

Wyjątkowa gitarowa wystawa w Londynie

Redakcja | TopGuitar cze 6, 2025
KV2 Audio ESD312 (fot. KV2 Audio)v
NewsyNewsy sprzętowe

KV2 Audio prezentuje zestaw głośnikowy ESD312

Redakcja | TopGuitar cze 6, 2025
NewsyNewsy artystyczne

Nowe życie „Psycho Killer” – Talking Heads prezentują teledysk do swojego największego hitu

Maciej Warda | TopGuitar cze 6, 2025
Harrison Audio LiveTrax 2 (fot. Harrison Audio)
NewsyNewsy sprzętowe

Harrison Audio prezentuje LiveTrax 2

Redakcja | TopGuitar cze 5, 2025
Line 6 Helix (fot. Line 6)
NewsyNewsy sprzętowe

Line 6 zaprasza na świętowanie 10-lecia serii Helix

Redakcja | TopGuitar cze 4, 2025
Marshall Studio 900 & Danny Dela Cruz (fot. YouTube / Marshall)
NewsyNewsy sprzętowe

Danny Dela Cruz demonstruje wzmacniacz Marshall Studio 900

Redakcja | TopGuitar cze 3, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?