• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
NewsyNewsy sprzętowe

Drew Kapner o interfejsie Apogee BOOM

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano gru 28, 2023
Drew Kapner Apogee BOOM (fot. YouTube / Apogee Electronics)
Drew Kapner Apogee BOOM (fot. YouTube / Apogee Electronics)
Udostępnij

Amerkański producent muzyczny i kompozytor Drew Kapner od lat jest użytkownikiem sprzętu produkowanego przez firmę Apogee Electronics. Nie tak dawno miał możliwość przetestowania możliwości interfejsu BOOM, a swoimi obserwacjami podzielił się w filmie.

W studiu, w którym najczęściej pracuje, Kapner używa zarówno konwerterów A/D D/A marki Apogee, jak również preampów czy interfejsu Symphony I/O MkII. Gdy otrzymał nowy kompaktowy interfejs BOOM, postanowił wypróbować go w praktyce, wykorzystując go podczas nagrywania singla Damiana Lamara Hudsona.

Aby przekonać się możliwościach interfejsu w rzeczywistej studyjnej sytuacji, rejestrowali przy jego pomocy wszystkie instrumenty począwszy od stacji roboczej pozwalającej nagrać partię perkusyjną przez pianino elektryczne po bas i gitarę (w tych trzech przypadkach sygnały były zbierane odpowiednim mikrofonem z konkretnego zestawu głośnikowego). Także partia wokalna została zarejestrowana przy pomocy BOOM.

Opowiadając o swoich wrażeniach Drew Kapner podkreśla nie tylko zalety preampu zamontowanego w interfejsie pozwalającego nagrywać rozmaite źródła dźwięku, ale także jakość wbudowanego wzmacniacza słuchawkowego. Wspomina też o wtyczce Symphony ECS, z której korzystał podczas tych nagrań, oferującej m.in. kompresor i korektor, a także o możliwości sterowania ustawieniami urządzenia z poziomu oprogramowania w komputerze. Podsumowując swoją sesję z BOOM dodał:

Fakt, że mogę dostać w tej cenie coś, na czym mogę polegać i co zaoferuje mi tę samą jakość, jaką znam ze studia pozwalając nagrywać gdziekolwiek i podpinając go do laptopa czy iPada jest czymś niesamowitym.

Przypominamy, że BOOM to interfejs audio obsługujący po dwa kanały wejściowe i wyjściowe, komunikujący się z komputerem lub tabletem przez port USB typu C. Urządzenie wykorzystujące technologię PureDIGITAL oraz sprzętowy procesor DSP może pracować w trybie 24-bit/192 kHz. Interfejs jest wyposażony w wejście typu combo [XLR/jack] mogące obsługiwać sygnał z mikrofonu (dynamicznego lub pojemnościowego), instrumentu czy źródła o poziomie liniowym. BOOM udostępnia także wejście instrumentalno-liniowe, parę symetrycznych wyjść liniowych oraz wyjście słuchawkowe. Do sterowania ustawieniami z poziomu komputera lub tabletu służy program Apogee Control 2, a w komplecie z urządzeniem otrzymujemy też wspomniany channel strip Symphony ECS, jak również aplikacje Apogee Soft Limit i Ableton Live Lite.

PRODUCENT: apogeedigital.com

DYSTRYBUTOR: essaudio.pl

 

zdjęcie główne: klatka pochodzi z klipu „Drew Kapner & Damian Lemar Hudson | Apogee BOOM” dostępnego na kanale Apogee Electronics w serwisie YouTube (https://youtu.be/48carAiESW8)

- Advertisement -
TAGI: Apogee, Apogee BOOM, Apogee Electronics, BOOM, Drew Kapner
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

NewsyNewsy artystyczne

Josh Homme zagrał koncert w katakumbach pełnych ludzkich szczątków

Maciej Warda | TopGuitar cze 7, 2025
KV2 Audio ESD312 (fot. KV2 Audio)v
NewsyNewsy sprzętowe

KV2 Audio prezentuje zestaw głośnikowy ESD312

Redakcja | TopGuitar cze 6, 2025
NewsyNewsy artystyczne

Nowe życie „Psycho Killer” – Talking Heads prezentują teledysk do swojego największego hitu

Maciej Warda | TopGuitar cze 6, 2025
Harrison Audio LiveTrax 2 (fot. Harrison Audio)
NewsyNewsy sprzętowe

Harrison Audio prezentuje LiveTrax 2

Redakcja | TopGuitar cze 5, 2025
Line 6 Helix (fot. Line 6)
NewsyNewsy sprzętowe

Line 6 zaprasza na świętowanie 10-lecia serii Helix

Redakcja | TopGuitar cze 4, 2025
Marshall Studio 900 & Danny Dela Cruz (fot. YouTube / Marshall)
NewsyNewsy sprzętowe

Danny Dela Cruz demonstruje wzmacniacz Marshall Studio 900

Redakcja | TopGuitar cze 3, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?