Gitarowa marka G Lab, która wróciła ostatnio na rynek, w odpowiedzi na zapytania postanowiła wprowadzić ponownie do sprzedaży jeden ze swoich popularnych efektów podłogowych – Smooth Delay SD-1. Model, któremu wierni są od lat Mark Tremonti czy Warren Haynes wrócił jednak tylko w ograniczonej liczbie egzemplarzy, a dokładniej 200 numerowanych sztuk. Efekty powstają w Polsce i są produkowane ręcznie. Dodatkowo, dla osób, które zdecydują się na zakup przygotowano też prezent…
Możemy wybrać jeden z gitarowych efektów z serii G Lab Rebel, który otrzymamy w prezencie. Aby skorzystać z oferty piszcie do producenta na adres [email protected] lub dokonajcie zakupu poprzez stronę www.glab.com.pl. informując mailowo który z efektów wybieracie. Oferta ważna do końca czerwca!

Krótki opis produktu:
Podłogowy efekt Smooth Delay SD-1 pojawił się pierwotnie kilkanaście lat temu, zdobywając popularność i grono zadowolonych użytkowników. Jak sugeruje to nazwa jest to efekt typu delay. W tym przypadku zbudowano go w oparciu o technologię MAX ANALOG. Dzięki analogowemu korektorowi z regulacją tłumienia wysokich i niskich częstotliwości oraz funkcji SMOOTH (z ustawieniami L i H), SD-1 może emulować efekt klasycznych pogłosów analogowych i taśmowych. Dla filtra TREBLE dostępny jest dodatkowo przełącznik zakresu częstotliwości. Na pokładzie mamy też 24-bitowy procesor DSP odpowiedzialny za efekt delay, a czas opóźnienia możemy regulować płynnie pokrętłem TIME (z przełącznikiem skali RANGE) lub nabijając go przełącznikiem nożnym TAP TEMPO, który również oferuje możliwość wyboru konkretnego trybu pracy. Na panelu urządzenia znajdziemy też duże, podświetlane pokrętła FEEDBACK i LEVEL oraz przełącznik nożny True Bypass służący do aktywacji lub dezaktywacji SD-1, przy czym do dyspozycji mamy dwa tryby wyłączania – HARD (natychmiastowe z wyciszeniem powtórzeń) i SOFT (powtórzenia dźwięków zagranych przed wyłączeniem będą wybrzmiewały aż do wyciszenia). Smooth Delay SD-1 wyposażono ponadto w trymery pozwalające regulować czułość wejściową i poziom wyjściowy efektu, mini-przełączniki DS1 i DS2, możliwość wyboru aktywnego kanału MIDI oraz przełącznik aktywujący funkcję KILL DRY. Oprócz wejścia gitarowego oraz głównego wyjścia, urządzenie to oferuje wyjście CTRL OUT zaprojektowane z myślą o sterowaniu np. pogłosem DR-3, a także złącza MIDI (IN, THRU), dzięki którym możliwe jest sterowanie efektem przy pomocy komunikatów CONTROL CHANGE i PROGRAM CHANGE.
