Gibson ogłosił zatrudnienie Marka Agnesiego na nowo utworzonym stanowisku o niewiele mówiącej nazwie Director of Brand Experience. Jego zadaniem będzie opracowywanie i wdrażanie kreatywnych rozwiązań mających pomóc w odbiorze marki Gibson przez grono jej odbiorców, innymi słowy – Mark będzie odpowiedzialny w dużej mierze za nowoczesny PR. Agnesi wcześniej pracował w Norman’s Rare Guitars.

Cesar Gueikian, nowy bezpośredni przełożony Agnesiego, mówił: „Jest idealnym kandydatem, który pomoże nam przekształcić naszą wizję w rzeczywistość i nie mogę się już doczekać, by zobaczyć, co Mark wniesie do naszego zespołu, naszych marek i naszego przedsiębiorstwa”. Z kolei James „JC” Curleigh – CEO Gibson – powiedział: „Jako że szykujemy się na przyszłość, potrzebujemy liderów, którzy zrównoważą naszą kultową spuściznę kreatywnym spojrzeniem na przyszłość… i Mark jest takim facetem”.
Mark Agnesi jest muzykiem i osobowością internetową. Zaczął grać na gitarze w wieku 6 lat, a mając 11 lat nagrywał już płyty w studio. Jako 18-latek przeniósł się do Nashville, aby podjąć studia na kierunku Music Business na Uniwersytecie Belmont. Następnie wyruszył do Los Angeles, gdzie rozpoczął karierę zawodowego gitarzysty koncertowego i sesyjnego. Podczas licznych tras kupował i sprzedawał gitary, by mieć pieniądze na opłacanie rachunków. Ta miłość do handlu sprzętem pozwoliła mu w późniejszym czasie objąć stanowisko dyrektora generalnego w Norman’s Rare Guitars.