• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
ArtyściWywiady

Arkadiusz Gruszka z Leash Eye: „Gibson to lepszy wybór do cięższego grania, ale ciężki klimat można wykręcić także z Fendera”

NewsyNewsy artystyczne

Była gitarzystka Evanescence, Jen Majura, rezygnuje z kariery muzycznej z powodu sztucznej inteligencji

Artykuły o artystachArtyści

James Hetfield opowiedział, jak mogłoby wyglądać jego życie, gdyby nie grał w Metallice

ArtyściWywiady

Zamiast terapii – koncerty? James Hetfield szczerze o przebywaniu na scenie: „Tam mogę być naprawdę sobą”

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
SprzętTesty

Behringer Blues/Rock Trio

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano paź 5, 2011
Udostępnij

Autor: Maciek Warda

Chyba po raz pierwszy w Polsce mamy możliwość kupienia zestawu efektów w trójpaku. Jeśli ktoś z Szanownych Czytelników właśnie zaczyna przygodę z gitarą, jest to propozycja jak najbardziej trafna.

Chociaż w ofercie Behringera tych zestawów jest o wiele więcej (Jazz Trio, Metal Trio, Bass Trio, Keyboard Trio), to pomyślałem sobie, że blues i rock to gatunki, od których najlepiej zacząć swoją gitarową karierę.
Trzy efekty są bardzo zachęcająco zapakowane i swoim designem kuszą, by od razu wstawić je do pedalboardu. Efekty to jednak nie wszystko, w zestawie znajdziemy jeszcze dłuższy przewód wysokiej jakości łączący naszą podłogę ze wzmacniaczem i dwa krótkie zapinane pomiędzy kostkami.
Pierwszą z nich jest symulator wzmacniacza lampowego Tube Amp Modeler, kształtujący sound wirtualnego wzmacniacza lampowego od czystego poprzez gruboziarnisty crunch do tłustego distortion. Zagramy na nim wszystkie odmiany bluesa i rocka, od cleanów Roberta Craya, przez overdrive w stylu Bonamassy, po gęsty przester w typie Warrena Haynesa. Paradoksalnie efekt, choć przeznaczony dla wzmacniaczy tranzystorowych, lepiej sprawuje się z lampiakami, wydatnie wzbogacając ich brzmienie. Potencjometry to Level (poziom sygnału na wyjściu), Low (filtr niskich pasm), High (pasma wysokie) oraz Drive (regulacja intensywności przesteru). Drugim efektem jest Ultra Vibrato UV 300 oferujące brzmienia przestrzennego efektu vibrato z pieców Fendera i VOX-a z lat 60. i 70. Idealne do bluesowych solówek lub podkładów w stylu rockabilly, który ostatnio notuje swój prawdziwy renesans. Posiada on regulację Rise (regulacja czasu potrzebnego na maksymalne rozstrojenie dźwięku), Rate (prędkość efektu drżenia), Depth (natężenie efektu) oraz przełącznik Mode, którym określamy funkcje footswitcha. Po prostu automatyczne Whammy! Ostatnia kostka to Digital Delay DD 400 – 24-bitowy stereo delay/reverb, oparty na technologii RSM (Real Sound Modeling), posiadający czas opóźnienia do 1,3 s. Opcja Hold pozwala dodatkowo zapamiętać frazę i grać z nią na zasadzie loopera. Potencjometry to Level (głośność na wyjściu), Feedback (ilość powtórzeń dźwięków), Time (dokładny czas delaya) oraz Mode, dzięki któremu określamy przedziały delaya i aktywujemy funkcję loopera. Kolejność łańcucha w kierunku od gitary do wzmacniacza powinna być właśnie taka, jak wymieniłem.

Podsumowanie
Jeszcze parę lat temu Behringer toczył walkę o dobrą renomę wśród muzyków i wydaje się, że właśnie ją wygrał. W internecie przeważają pozytywne opinie, a moja, po zapoznaniu się z bluesrockowym trójpakiem, jest wręcz entuzjastyczna. Dla początkujących – jak znalazł!

Cena: 331 PLN
Sprzęt dostarczył: Mega Music • www.megamusic.pl
Producent: www.behringer.com

TAGI: Behringer, efekt
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Sprzęt

Matteo Mancuso – dlaczego postawił na Yamahę, a nie Gibsona?

Maciej Warda | TopGuitar cze 8, 2025
Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Sprzęt

Czy drewno podstrunnicy ma wpływ na brzmienie gitary?

Maciej Warda | TopGuitar kwi 22, 2025
Fot. Jens Koch
Artykuły o artystachArtyściSprzęt

Richard Z. Kruspe: „to jak ostra, rockowa miłość” – o nowej gitarze LTD RZK-III

Dariusz Domanski | TopGuitar kwi 10, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Electro-Voice ND46 (fot. Electro-Voice)
SprzętZestawienia sprzętu

Przegląd mikrofonów instrumentalnych Electro-Voice dla gitarzystów

Redakcja | TopGuitar mar 28, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?