Bread & Butter by Zalando (B&&B) powraca z zapowiedzią pierwszych atrakcji
swojej drugiej edycji. Impreza, której motywem przewodnim jest w tym roku szeroko pojęta brawura („BOLD”), to miejsce skupiające najgorętsze trendy ze świata mody, muzyki oraz kulinariów.
1-3 WRZEŚNIA 2017 W KLUBIE ARENA BERLIN • TRANSMISJA NA ŻYWO NA BREADANDBUTTER.COM
Do tegorocznych atrakcji zaliczyć można pokaz haute couture Viktor&Rolf ( M O D A ); występ jednego z niewątpliwie najciekawszych obecnie niemieckojęzycznych zespołów indie rockowych – grupy Bilderbuch ( M U Z Y K A ); specjały autorstwa światowej sławy kucharza i zdobywcy gwiazdki Michelina, Chan Hon Menga ( K U L I N A R I A ) czy inspirujący panel dyskusyjny z udziałem Dame Vivienne Westwood, modelki i aktywistki Adwoa Aboah wraz z kolektywem Gurls Talk, jak również pokazy sportowego projektu Asics czy marek takich jak Nike czy Topshop (PANELE DYSKUSYJNE B&&B).
Festiwal jest imprezą otwartą. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie breadandbutter.com/schedule.


MODA
Na imprezie stojącej pod znakiem szeroko pojętej brawury („BOLD”) pojawią się marki, które cechują nieszablonowe rozwiązania. Ponad 40 marek modowych przygotowało innowacyjne prezentacje oraz modele stworzone specjalnie z tej okazji w trzech strefach: Fashion, Urban oraz Active.
POKAZY MODY
Marki takie jak G-Star RAW, HUGO, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando przygotowały 10 interaktywnych pokazów mody, które widzowie będą mogli doświadczyć na własnej skórze (wstęp na pokazy według zasady „kto pierwszy, ten lepszy”). Dzięki bransoletkom z wbudowaną technologią RFID od razu po pokazie będzie można kupić dane produkty w Zalando. Ponadto goście specjalni – holenderski duet projektantów Viktor&Rolf – po raz pierwszy w Berlinie zaprezentują swoją kolekcję haute couture. Wszystkie pokazy mody będzie można obejrzeć na żywo na kanałach B&&B.
POKAZY EKSPERYMENTALNE
Na festiwalu będzie można wziąć udział w warsztatach personalizacji artykułów, pokazach rzeczywistości poszerzonej czy prezentacjach projektów specjalnych. Ponadto marki takie jak Topshop, Hilfiger Denim, Eastpak, Levi’s®, Vans, Mads Norgaard, Rains, Fila, HUGO, The Kooples, Love Stories oraz adidas zaprezentują premierowo modele stworzone specjalnie z okazji B&&B, dostępne w Zalando.
Eastpak | zdradzi szczegóły specjalnej kolaboracji z ikoną pop-artu.
Hilfiger Denim | zaprezentuje kolekcję HilfigerDenimxZalando złożoną z legendarnych modeli jeansowych. Odwiedzający będą mieli również możliwość spersonalizowania swoich jeansów z użyciem nanolasera oraz obejrzenia ściany z cyfrowym graffiti.
Levi’s® | zaprezenuje T-shirty z edycji limitowanej dostępne wyłącznie w strefie Levi’s® B&&B, w Zalando oraz dwóch berlińskich sklepach Levi’s®. Odwiedzający będą mogli również ozdobić swoje ubrania marki Levi’s haftami.
Napapijri | zabierze gości w podróż pobudzającą zmysły, w której skład wejdzie odmieniona wersja „Czterech pór roku” Vivaldiego w wykonaniu na żywo przez współczesnych artystów – Sharon Doorson, Jana Blomqvista, TOKiMONSTA oraz Raleigh Ritchie.
Topshop | jest gospodarzem trzydniowego panelu dyskusyjnego prowadzonego przez
osobistych stylistów, prezentując najnowsze trendy sezonu i oferując porady indywidualne.
Wrangler | zaprasza na imprezę na wrotkach w stylu retro, na której będzie można poznać nową kolekcję Petera Maxa.
ARENA ACTIVE
W ramach pokazów eksperymentalnych w strefie Active, marki sportowe i lifestyle’owe adidas, Reebok, Puma, Asics oraz Nike będą oferować zajęcia sportowe, od aerobiku, poprzez taniec, trening o wysokiej intensywności i jogę aż po koszykówkę, a wszystko to pod okiem znanych trenerów. KICKZ sprowadzi Dunk Elite, czyli kilku koszykarzy ze światowej ligi. Więcej informacji na temat zapisów na wydarzenia sportowe wkrótce na stronie Breadandbutter.com.
PANELE DYSKUSYJNE B&&B
W programie tegorocznej edycji B&&B znalazł się także nowy format – panel dyskusyjny, na którym posłuchać można nieszablonowych opinii najciekawszych postaci z branży. Znana z otwartości w wyrażaniu poglądów modelka i aktywistka Adwoa Aboah zaprosiła członkinie feministycznego kolektywu „Gurls Talk”, a Dame Vivienne Westwood podzieli się swoimi przemyśleniami na temat roli literatury i sztuki. Na scenie pojawią się także inspirujący influencerzy – goście marek Nike, Topman oraz Hype.

MUZYKA
Muzyki na tegorocznej edycji – czyli mieszanki międzynarodowych artystów oraz wschodzących gwiazd – posłuchać można będzie w czterech strefach: scenie plażowej, ogrodowej, modowej oraz scenie Zalando. Główną gwiazdą niedzielnego wieczoru będzie znana z rewelacyjnego songwritingu austriacka grupa Bilderbuch. Wśród wykonawców pojawią się także Hannah Faith, Yung Hurn and Quay Dash. Podczas
wydarzenia odwiedzający będą mogli do 3:00 bawić się w klubie Festsaal Kreuzberg.

Kolejni wykonawcy ogłoszeni zostaną w nadchodzących tygodniach. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc na każdy z głównych występów obowiązuje osobny bilet.
KULINARIA
Impreza B&&B to także uczta dla podniebienia: na imprezie będzie można spróbować zarówno street foodu przygotowywanego przez mniejszych graczy, jak i najwyższej jakości jedzenia od mistrzów gastronomii. Swoje popisowe dania zaprezentuje singapurski Hawker Chan, czyli knajpka ze street foodem, której szef kuchni Chan Hon Meng wyróżniony został gwiazdką Michelina. Będzie można także spróbować wyśmienitych naleśników prosto z berlińskiej knajpy Feiner Herr, burritos z sushi od Subu, a także specjałów prosto z Walencji autorstwa zdobywcy gwiazdki Michelina, szefa Iago Castrillióna.

SALON PIĘKNOŚCI
Salon piękności B&&B to miejsce, w którym będzie można wykonać makijaż, uczesać włosy oraz pomalować paznokcie pod okiem ekspertów marek Maybelline i Essie, jak również poddać się metamorfozie. Efekty zaś podziwiać będzie można ze wszystkich stron dzięki specjalnej lustrzanej instalacji.
BILETY
Koszt biletu wstępu na jeden dzień wydarzenia to 20 euro. Ceny biletów na główne występy zostaną podane wkrótce. Wszystkie bilety będą dostępne na breadandbutter.com/tickets.
Na Bread & Butter by Zalando zacierają się granice pomiędzy światem online a rzeczywistym spotkaniem z markami, a dzięki transmisjom na żywo można być na bieżąco z wydarzeniami na festiwalu.
źródło: informacja prasowa