AC/DC wytoczyli najcięższe działa przy okazji promocji płyty „Power Up”. Na całym świecie pojawiają się graffiti, murale i banery promujące ten album. Ostatnio upiększono takim muralem fasadę boczną jednego z warszawskich budynków.
Jak podaje Sony Music Polska, „Power Up” zadebiutował na 1 miejscu list sprzedaży w 18 krajach i zbiera świetne recenzje od fanów i dziennikarzy muzycznych na całym świecie. Od swojej premiery nie spada z listy 10 najlepiej sprzedających się albumów w Polsce, co pozwoliło mu uzyskać status złotej płyty.
Na najnowszej płycie AC/DC znalazło się z 12 utworów, które wg. fanów są najlepszymi kawałkami AC/DC od czasów „Stiff Upper Lip” a może nawet od „The Razor’s Edge”. Do dwóch z nich („Shot In The Dark” i „Demon Fire”) nakręcono stylowe klipy.
Tymczasem w centrum Warszawy powstał wyjątkowy mural poświęcony nowej płycie „Power Up”. Grafika zaczęła powstawać na początku grudnia. Przedstawia ona członków zespołu oraz spektakularny, zajmujący 36 metrów kwadratowych logotypowy neon, wzorowany na tym znajdującym się w limitowanej edycji płyty „Power Up”.

AC/DC ponownie zaprojektowali spójny wizerunek płyty i zespołu, który stał się rozpoznawalny już po samej kolorystyce i estetyce. Specjalną kreację stworzoną z okazji premiery płyty „Power Up” będzie można podziwiać w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 9 (przy Metrze Politechnika) do końca grudnia.
Dla fanów, którzy nie mogą pojawić się w stolicy i zobaczyć muralu na żywo, powstał specjalny film przedstawiający proces jego powstawania.