• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
NewsyNewsy sprzętowe

BOOM – uniwersalny interfejs audio firmy Apogee

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano wrz 26, 2023
Apogee BOOM (fot. Apogee)
Apogee BOOM (fot. Apogee)
Udostępnij

Od pewnego czasu w ofercie firmy Apogee znajduje się prosty w obsłudze interfejs audio o nazwie BOOM skierowany zarówno do muzyków, jak również do podcasterów, streamerów i innych twórców treści internetowych.

Niezależnie od tego, czy jesteśmy muzykami, tworzymy podcasty czy prowadzimy w Sieci transmisje na żywo, BOOM firmy Apogee oferuje pakiet funkcji i możliwości, które mogą zainspirować nas do wyniesienia naszych projektów na wyższy poziom. Interfejs gwarantujący typową dla Apogee jakość dźwięku i oferujący wbudowany procesor DSP umożliwiający kształtowanie brzmienia naszych nagrań, nadaje się idealnie zarówno dla początkujących, jak i profesjonalnych użytkowników.

BOOM to interfejs obsługujący po dwa kanały wejściowe i wyjściowe, komunikujący się z komputerem (PC, Mac) poprzez port USB typu C. Przy jego pomocy możemy nagrywać, monitorować i miksować swoje projekty muzyczne przy użyciu najwyższej jakości przedwzmacniaczy mikrofonowych i bezbłędnej cyfrowej konwersji dźwięku. Urządzenie wykorzystuje technologię PureDIGITAL, a dźwięk możemy nagrywać w trybie 24-bit/192 kHz.

fot. Apogee

Interfejs ten korzysta z najwyższej klasy komponentów A/D i D/A, a wszystkie wejścia przyjmują profesjonalny poziom wejściowy o maksymalnej wartości +18 dBu, gwarantując nieskazitelny sygnał audio nawet przy najwyższych poziomach źródeł dźwięku. Przedwzmacniacze mikrofonowe oferują wzmocnienie o wartości 62 dB, umożliwiając wyraźne przechwytywanie subtelnych źródeł dźwięku. Wyjście słuchawkowe o impedancji 0 Ohm dostarcza audiofilskie wrażenia, zdolne do zasilania nawet wysokoimpedancyjnych słuchawek hi-fi z mocą, czystością i doskonale zrównoważonym pasmem przenoszenia.

BOOM to pierwszy interfejs audio w swojej klasie, który został wyposażony w sprzętowy procesor DSP. Użytkownicy interfejsu mogą skorzystać z channel stripu Symphony ECS, stworzonego we współpracy z legendarnym inżynierem dźwięku Bobem Clearmountainem. Daje on możliwość precyzyjnej edycji materiału dźwiękowego przy wykorzystaniu 3-pasmowego korektora i kompresora, pozwalając jednocześnie dodać ciepło i brzmienie charakterystyczne dla sprzętu analogowego.

fot. Apogee

Interfejs zamknięty w solidnej metalowej obudowie jest wyposażony w wejście typu combo [XLR/jack] obsługujące sygnały z mikrofonu lub instrumentu albo źródła o poziomie liniowym. Do dyspozycji mamy też wejście instrumentalno-liniowe, parę symetrycznych wyjść liniowych oraz wyjście słuchawkowe – wszystkie typu jack 1/4”. Poza dwoma wejściami, na przednim panelu BOOM znajduje się wielofunkcyjne pokrętło (jego status wskazują odpowiednie diody) oraz mierniki poziomu wejściowego lub wyjściowego.

Do wygodnego sterowania ustawieniami i parametrami interfejsu służy program Apogee Control 2 dostępny zarówno dla komputerów PC i Mac, jak również dla urządzeń mobilnych firmy Apple. Z jego poziomu możemy kontrolować wspomniany channel strip Symphony ECS, a w komplecie z interfejsem otrzymujemy ponadto aplikację Apogee Soft Limit i program Ableton Live Lite, jak również 60-dniową wersję Trial gitarowej wtyczki Neural DSP Tone King.

oprogramowanie dodawane do BOOM (fot. Apogee)

Muzykom korzystającym z BOOM w swoim domowym studiu interfejs ten pozwoli uchwycić każdy niuans, niezależnie od tego czy będziemy nagrywać wokale czy gitarę, syntezator czy inny instrument. Wbudowany sprzętowy procesor DSP oraz Symphony ECS zapewniają idealne brzmienie podczas nagrywania z zerową latencją efektów. Po interfejs ten sięgnąć mogą także osoby nagrywające podcasty, niezależnie od tego czy chcą robić to w domu czy podróżując. Bez względu na warunki BOOM to idealne rozwiązanie, aby opowiedzieć swoją historię z niezrównaną czystością dźwięku. Oferuje on wystarczające wzmocnienie, by współpracować z mikrofonami do tworzenia podcastów, takimi jak chociażby Shure SM7B. Kompaktowy interfejs firmy Apogee sprawdzi się także w rękach osób zajmujących się streamowaniem na żywo. Poza mikserem dostępnym z poziomu komputera i procesorem DSP przyda się nam w tym przypadku tryb LOOPBACK. Pozwala to na jednoczesne odsłuchiwanie gry, playlisty z Spotify oraz powiadomień z czatu, utrzymując idealny poziom dźwięku. Interfejs ten możemy wykorzystywać również by cieszyć się muzyką używając ulubionych słuchawek.

fot. Apogee

 

- Advertisement -

PRODUCENT: apogeedigital.com

DYSTRYBUTOR: essaudio.pl

- Advertisement -
TAGI: Apogee, Apogee BOOM, BOOM
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

KV2 Audio ESD312 (fot. KV2 Audio)v
NewsyNewsy sprzętowe

KV2 Audio prezentuje zestaw głośnikowy ESD312

Redakcja | TopGuitar cze 6, 2025
NewsyNewsy artystyczne

Nowe życie „Psycho Killer” – Talking Heads prezentują teledysk do swojego największego hitu

Maciej Warda | TopGuitar cze 6, 2025
Harrison Audio LiveTrax 2 (fot. Harrison Audio)
NewsyNewsy sprzętowe

Harrison Audio prezentuje LiveTrax 2

Redakcja | TopGuitar cze 5, 2025
Line 6 Helix (fot. Line 6)
NewsyNewsy sprzętowe

Line 6 zaprasza na świętowanie 10-lecia serii Helix

Redakcja | TopGuitar cze 4, 2025
Marshall Studio 900 & Danny Dela Cruz (fot. YouTube / Marshall)
NewsyNewsy sprzętowe

Danny Dela Cruz demonstruje wzmacniacz Marshall Studio 900

Redakcja | TopGuitar cze 3, 2025
Newsy

Kirk Hammett: „Był okres, w którym myślałem, że moja gra jest cholernie idealna”

Maciej Warda | TopGuitar cze 3, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?