• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
NewsyNewsy sprzętowe

Symphony Studio – nowa seria interfejsów audio firmy Apogee

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano wrz 19, 2024
Apogee Symphony Studio (fot. Apogee Electronics)
Apogee Symphony Studio (fot. Apogee Electronics)
Udostępnij

Amerykańska firma Apogee Electronics zaprezentowała nową linię interfejsów audio przeznaczonych do nagrywania i miksowania dźwięku w najwyższej jakości. W skład serii Symphony Studio wchodzą trzy modele zaprojektowane tak, aby wyposażyć artystów, producentów i realizatorów w legendarne brzmienie Apogee w niezwykłej cenie.

Nowe interfejsy Symphony Studio zapewniają tę samą nieskazitelną jakość dźwięku, którą można znaleźć w całej linii produktów Symphony – od Symphony Desktop po Symphony MkII. Dzięki niezrównanej wierności dźwięku i skupieniu się na dźwięku immersyjnym, produkty te oferują wyjątkowy, a jednocześnie przystępny sposób na podniesienie jakości nagrań i miksów. Do wyboru mamy trzy różne modele różniące się konfiguracją i liczbą obsługiwanych kanałów, a każdy z nich jest skierowany do nieco innej grupy odbiorców:

• 8×16 (8 wejść mikrofonowo-liniowych, 16 wyjść) – dla profesjonalnych realizatorów dźwięku i studiów nagraniowych
• 2×12 (2 wejścia mikrofonowo-liniowe, 12 wyjść) – dla inżynierów dźwięku zajmujących się miksem i masteringiem
• 8×8 (8 wejść mikrofonowo-liniowych, 8 wyjść) – dla muzyków i producentów pracujących w domowych studiach

Interfejsy z nowej serii z łatwością integruje się z różnymi formatami dźwięku od stereofonicznego po immersyjny i Dolby Atmos. Model w konfiguracji 8×16 obsługuje dźwięk immersyjny do formatu 9.1.6, natomiast w wersji 2×12 jest to maks. 7.1.4. Interfejs w wersji 8×8 obsługuje dźwięk surround do formatu 7.1. Do dyspozycji mamy też dedykowane narzędzie do kalibracji systemu odsłuchowego, dające dostęp do funkcji Room EQ, Bass Management i Speaker Delay (Output DSP).

Symphony Studio 8×16 (fot. Apogee Electronics)

Betty Bennett, dyrektor generalna i założycielka Apogee, tak mówi o nowych interfejsach:

Seria Symphony Studio pozwala na znaczące poszerzenie naszej linii produktów, pokazując nasze stałe zaangażowanie w rozwój. Stworzyliśmy nowy standard niedrogiego urządzenia oferującego najwyższą jakość dźwięku, dzięki czemu zarówno początkujący, jak i doświadczeni profesjonaliści mogą łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej doświadczyć nieskazitelnej jakości dźwięku, z której słynie Apogee.

Wszystkie trzy odmiany interfejsu Symphony Studio wykorzystują firmową technologię PureDIGITAL i mogą pracować maks. w trybie 24-bit/192 kHz. Przedwzmacniacze mikrofonowe znane z innych modeli Symphony oferują do 75 dB wzmocnienia. Nowe interfejsy wyposażono blok Input DSP obsługujący sygnały wejściowe, obsługiwany z poziomu wtyczki Symphony Studio Channel Strip. Oferuje on korektor i kompresor oraz układ Drive pozwalając na profesjonalne kształtowanie dźwięku od samego wejście przy niemal zerowym opóźnieniu.

Symphony Studio 2×12 (fot. Apogee Electronics)

Symphony Studio to interfejs zamknięty w obudowie rack 1U, komunikujący się z komputerem PC lub Mac przez port USB typu C. Przedni panel wszystkich trzech wersji jest identyczny, a znajdziemy na nim wyświetlacz, 8 przycisków funkcyjnych, dwa wyjścia słuchawkowe [jack 1/4” i jack 1/8”] oraz włącznik. Różnice znajdziemy za to na tylnych ściankach poszczególnych odmian interfejsu. W modelach 8×16 i 8×8 mamy do dyspozycji po osiem wejść MIC/LINE typu XLR, a w wersji 2×12 dostępne są dwa takie gniazda. Wyjścia analogowe zrezlizowano z kolei na wielopinowych portach DB25 co pozwoliło zachować nieduże gabaryty. W wersji 8×8 zamontowano jedno takie gniazdo, natomiast w 8×16 i 2×12 mamy po dwa takie porty. Ostatnim elementem na tylnej ściance każdego z interfejsów jest gniazdo zasilania IEC.

Symphony Studio 8×8 (fot. Apogee Electronics)

Interfejsy z serii Symphony Studio mogą współpracować z dołączanym do nich oprogramowaniem Apogee Control 2. Daje ono możliwość skorzystania m.in. z narzędzi do kontroli systemu odsłuchowego. Stworzone przez siebie konfiguracje Monitor Workflow możemy zapisać by wywoływać je gdy będziemy ich potrzebować. Mogą one także współpracować z opcjonalnym sprzętowym kontrolerem Apogee Control.

PRODUCENT: apogeedigital.com

- Advertisement -

DYSTRYBUTOR: essaudio.pl

TAGI: Apogee, Apogee Electronics, Apogee Symphony Studio, Symphony Studio, Symphony Studio 2×12, Symphony Studio 8×16, Symphony Studio 8×8
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Harrison Audio LiveTrax 2 (fot. Harrison Audio)
NewsyNewsy sprzętowe

Harrison Audio prezentuje LiveTrax 2

Redakcja | TopGuitar cze 5, 2025
Line 6 Helix (fot. Line 6)
NewsyNewsy sprzętowe

Line 6 zaprasza na świętowanie 10-lecia serii Helix

Redakcja | TopGuitar cze 4, 2025
Marshall Studio 900 & Danny Dela Cruz (fot. YouTube / Marshall)
NewsyNewsy sprzętowe

Danny Dela Cruz demonstruje wzmacniacz Marshall Studio 900

Redakcja | TopGuitar cze 3, 2025
Newsy

Kirk Hammett: „Był okres, w którym myślałem, że moja gra jest cholernie idealna”

Maciej Warda | TopGuitar cze 3, 2025
Newsy

Marcin Lisak z Nanosojuz: „Niewiele jest piękniejszych rzeczy niż brzmienie fuzza wpiętego w rozkręcony lampowy wzmacniacz!”

Maciej Warda | TopGuitar cze 2, 2025
NewsyNewsy artystyczne

Zespół jazz fusion wziął się za „Black Hole Sun” Soundgarden – było zabawnie

Maciej Warda | TopGuitar cze 1, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?