Finał konkursu gitarowego, szalona gra na niewidzialnych gitarach, piłkarskie rozgrywki, jam session i „dawanie śmieciom kosza” – to tylko kilka niespodzianek z puli atrakcji przygotowanych przez Carlsberga dla uczestników Festiwalu Przystanek Woodstock. Główny sponsor festiwalu sprawi, że nie zabraknie wrażeń podczas tegorocznej, XVIII edycji muzycznego święta.
Carlsberg już drugi rok z rzędu wspiera największy w Europie festiwal muzyczny, którego gośćmi są entuzjaści rocka z całego świata. Podczas zeszłorocznej edycji na Przystanku Woodstock bawiło się ponad 700 tys. osób. W tym roku Carlsberg zapewni uczestnikom wydarzenia szereg nie tylko muzycznych atrakcji.
„Carlsberg jako główny sponsor festiwalu pragnie zaangażować gości festiwalu do wspólnej zabawy podczas wielkiego muzycznego wydarzenia, jakim jest Przystanek Woodstock. Specjalnie z myślą o osobach aktywnych i ciekawych świata, marka przygotowała szereg działań, mających przyczynić się do podniesienia prestiżu i atrakcyjności tego wyjątkowego na skalę światową wydarzenia” – mówi Maciej Szalaty, Marketing Manager International Brands Carlsberga.
Wraz z początkiem lipca rozpoczął się gitarowy konkurs na fan page’u marki Carlsberg na Facebooku. Trzech utalentowanych muzyków będzie miało szansę spełnić swoje marzenie i wystąpić na festiwalu. O tym, kto zostanie zwycięzcą i pokaże, że najlepiej „Daje radę na gitarze” zdecyduje aplauz festiwalowej publiczności.
W czasie festiwalu centralnym punktem strefy marki Carlsberg będzie Flagship Bar przekształcony w muzyczną scenę – ten sam, który służył kibicom w Oficjalnych Strefach Kibica podczas UEFA EURO 2012™. Codziennie, od rana będzie można wziąć udział w Woodstockowych Mistrzostwach Gry na Niewidzialnej Gitarze (Air Guitar). Atrakcje w godzinach popołudniowych zapewni Michał Sołtan, utalentowany gitarzysta, który wystąpił w najnowszej reklamie marki Carlsberg. Pod jego przewodnictwem zorganizowany zostanie jam session, do którego zaprosi wszystkich muzyków. Codziennie będzie można zobaczyć też występ Mistrza Air Gitar ze Stanów Zjednoczonych – Justina Howarda.
Kolejną atrakcją będą Woodstockowe Mistrzostwa w Piłce Nożnej organizowane na specjalnie przygotowanym przez markę Carlsberg boisku. Rejestracja do turnieju była prowadzona na stronie www.carlsberg.pl/mistrzostwa w dniach 23 – 29 lipca 2012r. Wspomnienia po UEFA EURO 2012™ ożywi także turniej gry w piłkarzyki.
Spragnionych innego rodzaju atrakcji, Carlsberg zaprosi do wyjątkowego „studia tatuażu”, gdzie każdy festiwalowicz będzie mógł sprawić sobie wyjątkowy woodstockowy stempel-tatuaż.
Carlsberg zadba również o to, żeby każdy z gości mógł szybko ugasić pragnienie. Bawiący się na festiwalu będą mogli kupić piwo głównego sponsora w atrakcyjnych cenach. Lany Carlsberg (0,4l, alk. 5%) będzie dostępny już za 3 PLN. Natomiast puszka w limitowanej edycji (0,5l) przygotowanej specjalnie na Festiwal Przystanek Woodstock będzie dostępna w cenie 4 PLN. Stylistyka nowego opakowania łączy w sobie symbole festiwalowe oraz charakterystyczne elementy marki Carlsberg. Motywem przewodnim tegorocznej puszki są gitary.
Tradycyjnie już festiwal będzie zawierał element edukacji ekologicznej. W specjalnej EKOstrefie Carlsberg przeprowadzi akcję „Daj śmieciom kosza”, chcąc zwrócić uwagę gości festiwalu na problem zaśmiecania terenów zielonych oraz promować odpowiedzialną postawę wobec środowiska w kontekście segregacji opakowań i recyklingu. W roku ubiegłym w ramach tej akcji uczestnicy festiwalu wysprzątali 5,5 t kubków i puszek. Między innymi w propagowanie proekologicznych zachowań będą zaangażowani pracownicy firmy, w ramach II edycji programu wolontariatu pracowniczego „Pomóż nam pomagać”. Wypracowane przez 40 pracowników wolontariuszy środki zostaną przekazane, podobnie jak w roku ubiegłym, na rzecz społecznej organizacji, o której wyborze zadecydują sami wolontariusze. Ponadto, Carlsberg zamierza edukować w zakresie odpowiedzialnego picia alkoholu. Każdy, kto zechce przyłączyć się do apelu, otrzyma od Carlsberga silikonową opaskę z napisem „Drink Responsibly”.
źródło: materiały prasowe