Jak wspomniał Darek Kalbarczyk podczas wywiadu w Radiu Bemowo Fm – „(…) zależało nam na zespołach, które są zaangażowane w stu procentach w to co robią, które inwestują w siebie i ciężko pracują promując swoją twórczość”. – Między innymi dlatego wydawnictwo jest finansowane nie tylko ze środków pozyskanych od sponsorów, ale również przez same zespoły.
Jakie instytucje są zaangażowane w realizację projektu? Wydawcą został A&K Production House czyli Kostek Andriejew, który zajął się kwestiami formalnymi (umowami z zespołami, umowami z dystrybutorami, formalnościami związanymi z ZAIKSami). Jeśli mowa o dystrybucji, jej cyfrową wersją zajmą się Muzodajnia.pl, NuPlays.pl oraz Live Nation Store. Za promocję medialną odpowiadają między innymi: Radio Bemowo Fm, Fabryka Zespołów, Top Guitar, Death Magnetic.pl, a także Klub Progresja i targi Music Bazaar, które odbędą się 15 grudnia 2013 roku w warszawskiej Stodole (na targach po raz pierwszy będzie można nabyć CD). Dzięki Fonografice, płyta będzie dostępna już na święta w sklepach Empik, Saturn i Media Markt!