Niemiecka firma Cordial, obecna na rynku od ponad dwudziestu lat, postanowiła kolejny raz odświeżyć swój wizerunek, m.in. poprzez zmianę logotypu i szaty graficznej. Co więcej, wprowadzono też zmiany w nazewnictwie niektórych produktów.
Cały ten proces, określony jako Cordial 3.0, ma związek ze zmianami, które zaszły w firmie w ostatniej dekadzie – włączając w to ubiegłoroczną przeprowadzkę do nowej centrali ze znacznie większą powierzchnią magazynową. Podniesiono też kwalifikacje zespołu przygotowując się na wyzwania stojące przez firmą, a także zwiększono aktywność w Internecie. Firma wkroczyła też w tym czasie na nowe rynki.
W nowym, odświeżonym logo, litera „C” jeszcze bardziej symbolizuje koncentrację firmy na kablach. Zmieniły się ponadto nazwy trzech serii produktów, przez co aktualna oferta firmy obejmuje takie linie jak Essentials (dawniej Intro), Select (dawniej Peak) oraz Peak (dawniej Encore). Nie zmieniono nazwy serii Ceon skierowanej do DJ’ów ale tak jak trzy nowe, także ona zyskała nową, bardziej współczesną szatę graficzną opakowań. Oczywiście także na samych kablach i wtyczkach umieszczono już nowe logo.
PRODUCENT: www.cordial-cables.com
DYSTRYBUTOR: konsbud-audio.pl