Firma Gibson postanowiła połączyć siły ze swymi partnerami oraz muzykami aby realizując hasło #HomeMadeMusic wspierać muzyków i szerzyć na cały świat kojącą moc muzyki.
Chociaż obecny kryzys wywołany koronowirusem paraliżuje wiele działań i codziennych czynności, sytuacja ta zwraca nam przy okazji uwagę na to co najważniejsze. Pamiętając o tym, jak istotne jest wzajemne wspieranie się, swoją inicjatywę przygotowała także firma Gibson.
Reprezentujący ją Cesar Gueikian opowiada o niej tak: „Jako liderzy branży muzycznej, postanowiliśmy zadziałać i połączyć ze sobą zarówno legendy jak i nowych muzyków, marki oraz branżowych partnerów z całego świata inicjując program „Gibson HomeMade”. Jego celem jest łączenie ze sobą miłośników muzyki gdziekolwiek się znajdują i szerzenie nadziei w tym trudnym czasie.
Beth Heidt (Global Head of Entertainment Relations) z firmy Gibson powiedziała z kolei: „Celem #HomeMadeMusic jest natychmiastowe wsparcie naszych muzyków i ich bieżących projektów, gdy są w domu. Wykorzystując wszystkie konta i profile marek Gibson i Epiphone w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook, YouTube) możliwe jest oglądanie występów, wywiadów i innych materiałów, a także dzielenie się nimi poprzez udostępnianie. Dokładamy wszelkich starań, aby zgromadzić społeczność muzyczną, aby szerzyć nadzieję, inspirację i radość. W GibsonTV pod hasłem „Gibson HomeMade Sessions” dostępne będą przygotowane specjalnie przez nas, pełnowymiarowe występy artystów związanych z markami Gibson i Epiphone. Na kanale tym znajdziecie nie tylko koncerty ale i słowa wsparcia od artystów grających na instrumentach Gibson, Epiphone i Kramer”.
GibsonTV będzie też mocno wspierał nowy fundusz MusiCares COVID-19 Relief Fund oferujący finansowe wsparcie dla muzyków oraz innych przedstawicieli branży muzycznej, zajmujących się różnymi jej aspektami. Więcej informacji o nim można znaleźć na stronie www.grammy.com/musicares.
Gibson współpracuje solidarnie ze swoją siecią detalistów i dystrybutorów na całym świecie, aby wspierać i promować wszystkich muzyków, ponieważ teraz jest czas, aby wszyscy pozostali zdrowi w domu.
#HomeMadeMusic, #GibsonHomeMade