Rock Niepodległości to kampania, która zachęca do pozytywnego, radosnego świętowania i manifestowania patriotyzmu. Trzecia edycja kampanii pokazała, że Polacy potrzebują takiej alternatywy dla wojskowych parad czy politycznych manifestacji.
Kampania Rock Niepodległości już trzeci rok z rzędu udowadnia, że Polacy mają potrzebę radosnego, spontanicznego i pozytywnego manifestowania patriotyzmu i świętowania w Dzień Niepodległości. w ramach kampanii, 11 listopada odbył się rockowy koncert patriotyczny. W warszawskim klubie Palladium wystąpili: Luxtorpeda, Kasia Kowalska, Oddział Zamknięty, Ramona Rey i Magnetar.
Kampanię promował utwór Smak Wolności wykonany przez zespół Poland First To Rock. Do utworu powstał teledysk, którego producentem, reżyserem i realizatorem był Jakub Piękoś. Teledysk, zrealizowany przez młodych twórców, miał konwencję wesołego, pozytywnego, radosnego zrywu młodych ludzi, spontanicznie cieszących się z wolności. Premiera klipu otworzyła koncert 11 listopada.
Teledysk obejrzycie tutaj: http://topguitar.tv/film/ogladaj/3091.html
źródło: materiały prasowe