Firma Gibson znana z produkcji jednych z najlepszych gitar elektrycznych i akustycznych na świecie, wprowadza nową własną markę mikrofonów pod nazwą Neat.
[quote_box_center]„Już czas na zupełnie nowe myślenie o sposobie projektowania, produkowania i wykorzystywania mikrofonów – z korzyścią nie tylko dla profesjonalistów, ale też dla konsumentów, którzy dzięki stworzonym w ten sposób produktom rozszerzą swoje doświadczenia z dźwiękiem.”[/quote_box_center]
Powiedział Henry Juszkiewicz, prezes Gibson Brands.
Oddział Neat Microphones tworzą ludzie doświadczeni w dziedzinie muzyki zarówno od strony artystycznej, realizacyjnej, technicznej, jak i biznesowej, pracujący wcześniej dla takich firm jak Blue Microphones, Line 6, Atlantic Records czy Disney.
Filozofia nowej marki osnuta jest wokół innowacji na wszystkich etapach projektowania i produkcji, które mają prowadzić do stworzenia nowej generacji mikrofonów. Produkty Gibson Neat mają brzmieć lepiej, wyglądać lepiej i być przyjaźniejsze w obsłudze, by stać się narzędziami w rękach nowego pokolenia kreatywnych użytkowników.
Produkty marki Gibson Neat zostaną zaprezentowane po raz pierwszy na targach Consumer Electronics Show w Las Vegas w dniach 6–9 stycznia, a następnie na NAMM w Anaheim od 22 do 25 stycznia.