10 lat temu przedstawiliśmy światu Bassbone, który okazał się najbardziej udanym basowym preampem na świecie, uznanym przez basitów takich jak Marcus Miller, Victor Wooten oraz Tony Levin. Przez te wszystkie lata przeprowadziliśmy wiele rozmów z artystami na temat tego, jak ulepszyć to teoretycznie doskonałe urządzenie. Pojawiły się propozycje wstawienia przełącznika mute do cichego strojenia gitary, umożliwienia ciągłego włączenia pętli efektów oraz opcja gładkiego przełączania pomiędzy trybem pasywnym i aktywnym. Rozgorzała również dyskusja na temat dodania przesteru do klasycznego Bassbone’a, ale takiego który kompensuje wszystkie niedoskonałości istniejących na rynku urządzeń tego typu. Szybko odkryliśmy, że aby zapewnić solidną podstawę niskiego pasma oraz naturalne brzmienie instrumentu, należy skupić się na maksymalizacji odpowiedzi częstotliwościowej, zachowaniu dynamiki oraz możliwości miksowania sygnału czystego i nasyconego efektem. Rozpoczęliśmy prace i nie zaprzestaliśmy ich do momentu, w którym wszystkie założenia postawione efektowi zostały spełnione.
– Peter Janis, prezes Radial Engineering
mat.pras.