Dziesięć lat temu Robert Keeley zaprojektował i skonstruował partię urządzeń Tone Workstation, które później trafiły do rąk znanych artystów i kolekcjonerów. Ostatnio John Mayer zabrał ze sobą w trasę Dead & Company dwa egzemplarze tego urządzenia. W tym roku pojawi się coś więcej niż reedycja-będzie to całkowicie nowa, ulepszona stacja robocza.
Drużyna inżynierów i projektantów Keeley odświeżyła brzmienie, poszerzyła gamę funkcji i zredukowała rozmiary, dzięki czemu efekt zmieści się na każdym pedalboardzie.
Stacja robocza Keeley Tone Workstation
Czoło Twojego sygnału – tu właśnie kształtuje się Twoje brzmienie. Pierwszy etap wzmocnienia jest bardzo ważny dla brzmienia, które cechuje czystość i ekspresyjność. Kompresja, Drive, Overdrive, Boost: to wszystko jest tutaj. Stacja Tone Workstation jest tak zaprojektowana aby być pierwszym ogniwem Twojego pedalboardu. Może to być również jedyny efekt jaki przynosisz na koncert. Stworzyliśmy go dokładnie z takim zamysłem.
1. Keeley Classic Compressor
2. 1962 Overdrive / Katana Boost
3. Red Dirt Overdrive
Za pomocą klasycznego kompresora Keeley, możesz stworzyć przyjemne, pełne brzmienie o sporym sustainie. Następny etap to 1962/Katana Boost. Keeley Workstation daje spore możliwości w budowaniu samej bazy brzmienia. Dzięki 1962/Katana channel możesz wybrać brzmienie o odpowiednim poziomie załamania lub skorzystać z trybu Boost aby uzyskać czysty overdrive w stylu „amp”.
Ostatni w pętli jest odnowiony Keeley Red Dirt overdrive. Z przednim tranzystorem JFET Keeleya, Red Dirt posiada idealną ilość niezbędnego środka z możliwością przejścia z gitary zupełnie czystej do pełnego nasycenia gaina do kwadratu. Układ Red Dirt odbiera każdy niuans brzmienia Twojej gitary dając klasyczny, gorący i subtelny dźwięk gitary prowadzącej.
Wideoprezentacja Keeley Tone Workstation:
Stacja robocza Keeley Mod Workstation
Mod Workstation daje Ci osiem niesamowitych efektów modulacyjnych. Wirowanie, skręcanie, łzawienie, efekty „kosmiczne” idealnie wzbogacają ostre brzmienia gitary. Wiele dźwięków w Mod Workstation ma zwiększone możliwości, aby dobrze współpracować z tap tempo. Jest kilka nowych dźwięków, które Robert Keeley dopracowywał przez ostatni rok.
1. 1962 Overdrive / Katana Boost
2. Oxblood Overdrive
3. 8 modulation effects, selectable with a rotary switch: Tremolo, Harmonic Tremolo, Random and Oscillating Filter, Phaser, ADT Chorus, Analog Chorus/Vibrato, Flanger, Leslie Rotary)
Stacje robocza Mod łączy dwa najpopularniejsze overdrive’y Keeley’a, 1962/Katana i Oxblood z zestawem ośmiu efektów modulacyjnych, w tym harmonicznym tremolo, Phasem, Chorusem, Flangerem, głośnikiem obrotowym i innymi. Potrzebujesz delikatnego połyskiwania, migotania? Ustaw ADT, Chorus i Phaser.
Jeżeli potrzebujesz czegoś vintage’owego i klimatycznego, wypróbuj standardowe lub harmoniczne tremolo, filtr oscylacyjny albo ustawienia Rotary Speaker. Chcesz czegoś dzikiego? Wypróbuj ustawienia Flangera lub Random Sample & Hold Filter. Efekty te zazwyczaj włączane są po overdrive’ach i przesterach, świetnie więc pasują do Mod Workstation. Stacja posiada wejścia Tap Tempo i FX.
Wideoprezentacja Keeley Mod Workstation:
Urządzenia Keeley Tone Workstation Keeley Mod Workstation będą dostępne od połowy kwietnia 2016.
Sugerowana cena detaliczna (MSRP) efektów Keeley Tone Workstation i Keeley Mod Workstation, wynosi, wliczając VAT, 1966,52 PLN
Więcej informacji znajdziesz na:
www.w-distribution.de
Od połowy maja dostępne będą również całkiem nowe efekty Keeley Delay Workstation i Keeley Super Mod Workstation. Wkrótce poinformujemy Cię o tym w najbliższym artykule na temat tych efektów.