• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
ImprezyReportaże i relacje

Tak wyglądała ostatnia noc z Ozzym

ArtyściWywiady

Phil Demmel o skali trudności grania w Slayerze: „To jest jak język mandaryński. Półtonowe szaleństwo”

Artykuły o artystachArtyści

Daryl Stuermer: „Nie wiedziałem, że gram w złym miejscu” – kulisy nagrania „In the Air Tonight”

ArtyściWywiady

Sophie Lloyd: „Tak naprawdę to Synyster Gates jest dla wielu ludzi ojcem shreddingu”

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
NewsyNewsy sprzętowe

VLP-200 – podwójny looper firmy Valeton

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano lis 29, 2024
Valeton VLP-200 (fot. Valeton)
Valeton VLP-200 (fot. Valeton)
Udostępnij

Poza procesorami gitarowymi i całą masą różnych efektów, w ofercie firmy Valeton znajdziemy także inne urządzenia skierowane do muzyków. Jedną z tegorocznych nowości jest looper VLP-200 oferujący kilka ciekawych rozwiązań pozwalających wykorzystywać go w kreatywny sposób.

VLP-200 określany przez producenta mianem Multi-Track Sampler łączy w sobie dwa niezależne loopery, które mogą współpracować ze sobą na różne sposoby. Do wyboru mamy bowiem dwa tryby odtwarzania pętli – SERIAL i FREE. W pierwszym mamy możliwość przełączanie między nimi, natomiast drugi umożliwia jednoczesne odtwarzanie obu pętli. Każdy z looperów pozwala nagrywać dźwięk w trybie 24-bit/48 kHz i tworzyć wielowarstwowe pętle dzięki funkcji Overdub. Z każdym z looperów powiązane jest pokrętło głośności oraz przełącznik nożny służący do kontrolowania funkcji związanych z nagrywaniem i odtwarzaniem pętli. Urządzenie oferuje dwa tryby nagrywania – NORMAL i AUTOMATIC, a w pamięci VLP-200 dostępnych jest 99 komórek na nasze projekty (łączny czas nagrywania wynosi 7 godzin).

Poza dwoma looperami, VLP-200 udostępnia także kolekcję ponad dziewięćdziesięciu podkładów rytmicznych utrzymanych w różnych stylach oraz kilka ustawień metronomu. Z sekcji tej możemy korzystać podczas nagrywania pętli, a przy pomocy odpowiednich pokręteł na panelu można regulować głośność odtwarzanego podkładu i jego tempo. Wbudowana funkcja synchronizacji sprawia, że nagrywane przez nas pętle idealnie współgrają z rytmem, dzięki czemu uzyskujemy spójne aranżacje.

fot. Valeton

Oprócz czterech wspominanych wyżej pokręteł i czterech przełączników (w tym dwóch nożnych otoczonych obwódkami LED podświetlanymi w różnych kolorach), na panelu VLP-200 znajdziemy też mały wyświetlacz i enkoder. Urządzenie jest wyposażone w pary wejść i wyjść audio typu jack 1/4” co pozwala na pracę w trybie mono lub stereo. Dla wejścia oznaczonego literą L możemy wybrać jeden z dwóch dostępnych trybów. Pierwszy z nich (INST) jest przystosowany do obsługi sygnału z gitary, basu lub innego instrumentu, natomiast w drugim (MIC) możemy podpiąć do loopera mikrofon dynamiczny. Do dyspozycji mamy ponadto wyjście słuchawkowe [jack 1/8”], wejście dla zewnętrznego kontrolera nożnego, złącza MIDI (IN, OUT) [jack 1/8”], port USB typu C oraz gniazdo dla zasilacza 9V. Do współpracy z urządzeniem przeznaczony jest dedykowany program dla komputerów PC i Mac umożliwiający m.in. zarządzanie projektami, importowanie i eksportowanie nagrań czy ewentualną aktualizację firmware’u.

Dzięki dostępnym funkcjom, VLP-200 znajdzie zastosowanie zarówno w domowym studiu jak i na scenie. Urządzenie to może stanowić dla nas wsparcie podczas komponowania, ćwiczenia czy występów na żywo. Metalowa obudowa zapewnia solidność i trwałość niezależnie od sytuacji.

PRODUCENT: www.valeton.net

Dystrybutorem produktów marki Valeton jest FX Music Group.

TAGI: Valeton, Valeton VLP-200, VLP-200
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

NewsyNewsy artystyczne

Aventhis – wirtualny „artysta” outlaw-country z milionem słuchaczy miesięcznie na Spotify

Maciej Warda | TopGuitar lip 8, 2025
Alex Skolnick & Orange (fot. YouTube / Orange Amps)
NewsyNewsy sprzętowe

Alex Skolnick demonstruje tranzystorowe i lampowe wzmacniacze Orange

Redakcja | TopGuitar lip 8, 2025
Artykuły o artystachArtyściNewsy

Ritchie Blackmore o swoim hicie: “Nie mogę tego znieść”

Maciej Warda | TopGuitar lip 8, 2025
Newsy

Nuno Bettencourt i tajemnicza gitara z logo „Nuno”– czy to początek nowej marki?

Maciej Warda | TopGuitar lip 8, 2025
NewsyNewsy sprzętowe

Czym różnią się gitary SE Studio, SE Studio Standard i SE Special Semi-Hollow marki PRS?

Redakcja | TopGuitar lip 7, 2025
DiMarzio Muscle T & Super PAF Ceramic (fot. DiMarzio)
NewsyNewsy sprzętowe

DiMarzio prezentuje nowe przetworniki Muscle T i Super PAF Ceramic

Redakcja | TopGuitar lip 4, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?