Po przejęciu legendarnej marki MESA/Boogie i otwarciu Custom Shop Murphy Lab koncern Gibson Brands kontynuuje wzrost i rozwój, a najnowszym tego przejawem jest seria awansów i przetasowań na stanowiskach kierowniczych, co ma przygotować firmę na kolejne działania w najbliższej przyszłości.
Najważniejsza informacja to awans Cesara Gueikiana – dotychczasowego CMO (Chief Merchant Officer) koncernu Gibson Brands – na nowo utworzone stanowisko Prezydenta Marki. Gueikian dołączył do firmy w roku 2018 jako część nowej ekipy, która przejęła władze w Gibsonie i odegrał kluczową rolę w odrodzeniu się firmy, koncentrując się na jakości produktów, budowaniu marki i kontaktami z artystami. Teraz, w swojej nowej roli, Cesar przejmie dodatkowe obowiązki związane z przyszłymi innowacjami firmy Gibson, wszechstronnym doświadczeniem i strategicznym zarządzaniem marką.
Prezes i dyrektor generalny firmy James „JC” Curleigh skomentował to tak:
Od pierwszego dnia równowaga między pasją i profesjonalizmem Cesara zaczęła robić różnicę. Zbudował wspaniały zespół, dokonał wielkich postępów i teraz jest w stanie wywrzeć jeszcze większy wpływ na swoją nową rolę lidera.
Aktualnie, w portfolio Gibson Brands znajdują się marki Gibson, Epiphone, Kramer, KRK, MESA/Boogie i Steinberger.
Nowy Prezydent Marki – Cesar Gueikian – powiedział:
Jestem dumny z postępu, jaki poczyniliśmy we wszystkich naszych markach, a reakcje artystów, sprzedawców i fanów były niesamowite. Wyzwaniem jest utrzymanie tej dynamiki, więc w mojej nowej roli będę nadal koncentrował się na równoważeniu naszej kultowej przeszłości i budowaniu naszej innowacyjnej przyszłości. Jestem podekscytowany tą możliwością, a zespół jest gotowy do działania.
Na nowe stanowiska powołano lub przesunięto także kilka innych osób. Eric Purcell został nowym wiceprezesem ds. jakości, a John French – wiceprezesem ds. utrzymania łańcucha dostaw. Elizabeth Heidt objęła stanowisko wiceprezesa ds. wpływu kulturowego (ma tworzyć synergię między wszystkimi platformami Gibson Brands).
Mat Koehler został awansowany na stanowisko starszego dyrektora ds. rozwoju produktów, Krista Gilley objęła funkcję dyrektora marki, w ramach którego zajmować się będzie całym portfolio marek Gibson Brands. Nowe stanowiska otrzymali także Josh Ehren, Jill Skordinski, Roger Hutchinson i Dave Jones.
Komentując te zmiany James „JC” Curleigh dodał:
Nasz przyszły sukces jest bezpośrednio związany z siłą naszego zespołu dlatego stworzyliśmy niesamowity zespół zgodny z naszą wizją, misją i priorytetami Gibson Brands.
PRODUCENT: www.gibson.com
Dystrybutorem produktów marki Gibson jest Lauda Audio.
zdjęcie: materiały promocyjne Gibson Brands