• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

DigiTech Frequot – test i brzmienie (wideo)

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano sie 13, 2018
DigiTech Frequot
DigiTech Frequot
Udostępnij

Mały napis na obudowie wyjaśnia wszystko: „Natural feedback creator”. I nie chodzi o generowanie lajków pod naszymi postami na fejsie, tylko ten gitarowy feedback, czyli sprzężenie zwrotne! Przedstawiamy DigiTech Frequot.

Efekt DigiTech FreqOut Natural Feedback Creator pozwala uzyskać przyjemne, naturalne sprzężenie przy każdym poziomie głośności (z przesterem lub bez). To jest w zasadzie jego największa przewaga w porównaniu do naturalnie powstającego sprzężenia, które do wygenerowania efektów akustycznych potrzebuje znacznej głośności i odpowiedniego ułożenia gitary względem kolumny głośnikowej. Oznacza to, że możemy sobie siedzieć w dowolnym miejscu na scenie i korzystać z dźwiękowej euforii bez szukania odpowiedniego miejsca na estradzie.

O studyjnych korzyściach z tego płynących nawet nie ma co się rozwodzić – zapinamy efekt w łańcuchu lub torze akustycznym sygnału z naszej gitary i aktywujemy go w dowolnym momencie. Efekt DigiTech Frequot świetnie sprawdzi się, np. w sytuacjach gdy głośność musi być kontrolowana, czyli w studiu, w monitorach dousznych czy nawet w trakcie ćwiczeń. Efektu DigiTech FreqOut można używać również podczas głośniejszych występów, aby zwiększyć te prawdziwe sprzężenia na wybranych częstotliwościach w każdym miejscu na scenie – pełna wolność i pełna swoboda!

Samo brzmienie efektu może pojawiać się wolno, łagodnie i naturalnie, ale rzecz jasna może i spadać na nas od pierwszej zagranej nuty i to w zasadzie równolegle z nią, bez narastania. Jego charakter i parametry można edytować. Służą do tego dwa potencjometry: gain (intensywność sprzężenia) oraz onset (moment jego pojawiania się, zintegrowany z efektem fade in, czyli narastaniem). W zasadzie tymi dwoma parametrami zintegrowanymi w podwójnym potencjometrze koncentrycznym ustalamy wszystko co nas interesuje jeśli chodzi o dynamikę.

DigiTech Frequot
DigiTech Frequot

Mamy jednak jeszcze jeden potencjometr, a w zasadzie przełącznik obrotowy (type), którym wybieramy alikwoty stanowiące skład harmonicznych sygnału wet. Siedem różnych ustawień pozwala nam na dowolne zachcianki i szaleństwa. Dwa dodatkowe przełączniki dopełniają czarę mojego zachwytu: tryb pracy przełącznika nożnego (stały i momentowy) oraz przełącznik wyciszający dygnał dry. Co ciekawe, efekt feedback wzbudza się inaczej w zależności od stopnia przesterowania sygnału – jest subtelniejszy na crunchach i bezlitosny na hi-gainach. Genialnie to brzmi, pięknie poddaje się naszej artykulacji i wzorowo podlega naszej kontroli poprzez skromną, ale wydatną regulację parametrów. Piątka z plusem!

Strona producenta: https://digitech.com/en/product_families/pedals

TAGI: DigiTech Freqout, DIGITECH – Testy sprzętu i newsy, Freqout
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?