• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

EarthQuaker Devices Westwood – test i brzmienie

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano sie 6, 2018
EarthQuaker Devices Westwood
EarthQuaker Devices Westwood
Udostępnij

EarthQuaker Devices Westwood to prosty w użyciu i zaskakująco przydatny efekt, dzięki któremu dojdziemy w końcu do ładu z delikatntmi, crunchowymi przesterami. Dopasujemy ich charakter zarówno do humbuckerów, jak i singli.

Co ciekawe, niewiele jest urządzeń pedalboardowego typu, które operują w lekkich i średnich przesterach, edytując ich barwę tudzież charakter brzmieniowy. Rejony crunchu to często jedno ustalone brzmienie, korygowane jedynie potami w gitarze. EarthQuaker Devices udowadnia właśnie, że nie musi tak być, że możemy plastycznie i namacalnie kształtować sound delikatnego drapania, fuzzowego warczenia i lekkiego skwierczenia w dowolnych proporcjach. Jednocześnie Westwood to subtelny, transparentny manipulator, oddający naturalny ton naszej gitary i podatny na jej zachowanie. Może on mieć lekkie lub średnie nasycenie, do którego kształtowania służy nam potencjometr drive. Wzmocnienie tego parametru nie ma jednak nic wspólnego z hi-gainowymi układami, które zazwyczaj pompują overdrive do granic zdrowego rozsądku.

 

W przypadku efektu EarthQuaker Devices Westwood mamy użyteczne, kulturalne przesterowanie, pozwalające się stosować w wielu muzycznych stylach. Dla przykładu, jeśli gramy jakiś neo-punk, to naszą kostką dodajemy humbuckerowemu brzmieniu pikanterii i zadziorności. Gdy gramy łagodnego popowego bluesa w stylu Johna Mayera, konturujemy sobie Westwoodem brzmienie singli, by nabrał odpowiedniej prezencji tudzież… stracił ogładę przynależną stratocasterom. Regulator drive ustala poziom podbicia – od ledwie słyszalnego boosta na cleanie, po podbicie dźwięczne i bogate, jak również wyraźne, niemal wybuchowe, ale nie przesadnie ostre. EarthQuaker Devices Westwood reaguje na zmiany w poziomie głośności gitary w każdym ustawieniu i odwzorowuje niuanse dynamiki gry. Mocna sekcja korekcji ma kontrolery treble i bass operujące w granicach od –20 do +20 dB wyciszenia i podbicia.

Gdy potencjometry w EarthQuaker Devices Westwood są ustawione w pionie, korekcja jest neutralna. Jeśli poczujemy zaskok potencjometru, brzmienie nie zmieni się, a zostanie wyłącznie wzmocnione. Level to po prostu głośność sygnału na wyjściu, którą przy minimalnym poziomia gainu można stosować jako booster, podbijający temperaturę brzmienia, bo nawet gain na minimum minimalnie infekuje sygnał, podbijając wybrane harmoniczne.

Istotna jest także czteroletnia gwarancja W-Music Distribution (wymagana rejestracja produktu), którą od 2018 roku oferuje Warwick – zarówno jako producent, jak i jako dystrybutor. Zwłaszcza w czasach, kiedy wiele innych sprzętów elektronicznych, takich jak smartfony, tablety czy laptopy, jest już na starcie skazanych na awarie, posiadając jednocześnie o wiele krótsze rękojmie.

Strona producenta: https://www.earthquakerdevices.com/

- Advertisement -
TAGI: EarthQuaker, EarthQuaker Devices - testy i nowości, EarthQuaker Devices Westwood, Westwood
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?