• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
ImprezyPatronat TopGuitar

Ruszają zapisy na warsztaty i festiwal Soundela 2025. Wśród wykładowców – Guthrie Govan

Artykuły o artystachArtyści

Richard Kruspe bardzo rozczarował się Fenderem Stratocasterem: „Sprzedałem tę gitarę”

Artykuły o artystachArtyści

Kulisy niezwykłej historii, kiedy Black Sabbath supportował… Ozziego, a Rob Halford musiał zastąpić Ronniego Dio

NewsyNewsy artystyczne

Dlaczego Judas Priest nie zagra na pożegnalnym koncercie Ozzy’ego? Rob Halford: „Byłem absolutnie załamany”

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Futerały Die Hard Armor Series

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano lut 26, 2019
Die Hard Armor Series
Udostępnij

Najnowsza seria pokrowców do gitar. Stawiamy orzechy przeciw kokosom, że nie ma na rynku lepszych futerałów instrumentalnych produkowanych seryjnie w rozsądnie skalkulowanej cenie.

Pokrowiec do gitary jest bez wątpienia najważniejszym akcesorium, jakie można kupić dla gitary. Od niego zależy, w jakim stanie gitara dotrze na koncert, ile lat będzie jej dane przetrwać w dobrym stanie i ile zaoszczędzi nam zmartwień tudzież wydatków. Jak podaje producent, seria profesjonalnych pokrowców gitarowych Die Hard Armor Series została zaprojektowanych tak, aby zapewnić maksymalną ochronę i zaspokoić wszystkie potrzeby muzyków. To wiadomo, czym jednak wyjątkowym może pochwalić się seria Armor?
Obydwa testowane pokrowce (DHZEBB i DHZGB) wykonane są z wysokiej jakości, wodoodpornego nylonu 1680D z unikalnymi, wzmocnionymi szwami oraz wyściełane pianką DHFOAM o grubości 35 mm. Wewnętrzną podszewkę wykonano z miękkiego szarego aksamitu. To wszystko gwarantuje ochronę przed warunkami atmosferycznymi nie gorszą niż zaawansowane stroje alpinistów. Cała konstrukcja jest usztywniona, a od spodu powierzchnię futerału pokryto gumą, zabezpieczając ją przed przetarciami powstałymi na skutek kontaktu z ziemią. Osobnym tematem są tu schowki i kieszenie zaprojektowane w obydwu pokrowcach. Obydwa mają jedną główną dużą kieszeń, w której z powodzeniem schowamy kabel, jakieś efekty albo nawet małego notebooka (do 11 cali) czy tablet. Znajdują się w niej także mniejsze przestrzenie na drobne elementy oraz sprytny zaczep dla kabli. Drugi główny schowek znajduje się na wysokości główki instrumentu. Tam z kolei zmieścimy stroik, długopisy, komórkę, jakieś drobne narzędzia. Dodatkowo od strony pleców znajduje się niezamykana duża kieszeń na duży zeszyt, nuty czy inne większe pomoce. W środku futerału nie ma schowków, jest to przestrzeń tylko i wyłącznie dla gitary – nic nie ma prawa się tam telepać, a lakier instrumentu ma kontakt wyłącznie z miękkim aksamitem. Znajduje się tam za to ciekawa regulowana wkładka do optymalnego ustabilizowania instrumentu w środku oraz kieszeń dla dolnej części korpusu, której pojemność można regulować rzepami. Te ostatnie (choć i tak są bezpieczne dla lakieru) nie mają jednak kontaktu z instrumentem. Jeśli dodamy do tego wygodne, regulowane, wyściełane tylne paski z metalowymi haczykami oraz wygodny uchwyt do przenoszenia, będziemy mieli pełen obraz szczęścia naszej gitary.

 

Die Hard Armor Series

TAGI: Die Hard, Futerały Die Hard Armor Series, Pokrowce Die Hard Armor
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?