• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Harman DigiTech Element

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano paź 23, 2014
Udostępnij

Gitarzyści dzielą się na kolekcjonerów podłogowych kostek, które raz na jakiś czas podlegają wymianie, oraz na miłośników multiefektów, których parametry sami mogą edytować. Oto przed wami najnowsza i naprawdę tania propozycja dla tej drugiej grupy.

Spis treści
Harman DigiTech ElementPodsumowanie testu Harman DigiTech Element

DigiTech zawsze stal na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o dostęp wszystkich gitarzystów na świecie do dobrej jakości, tanich procesorów efektów. Nie potrafię zliczyć wszystkich modeli, jakie przez kilka dekad się pojawiły w ich ofercie, ale i tak najważniejszą informacją jest to, że cały czas pojawiają się nowe… Elementy. Ta najnowsza seria składa się z dwóch Elementów, z których jeden wyposażono w pedał ekspresji (XP), a drugi nie.

Harman DigiTech Element

Spójrzmy na ten pierwszy. Multiefekt Harman DigiTech Element zawiera propozycje dla każdego stylu muzycznego – od jazzu po metalową jatkę, wykreowane na podstawie takich kostek jak Ibanez TS-9 Tube Screamer, DOD 250 Preamp/Overdrive, Boss DS-1 Distortion, DigiTech Grunge, DigiTech Death Metal oraz Electro-Harmonix Big Muff Pi. Te przestery to sprawdzone od lat brzmienia opracowane na podstawie własnych algorytmów i procesorów – nie ma tutaj ryzyka reklamacji. W sumie mamy trzydzieści jeden różnych efektów, a więc nie przytłacza nas ich liczba – łatwo wybrać te, które nas interesują. Świetną informacją jest to, że naraz może ich pracować do ośmiu, dzięki czemu mamy otwartą drogę do tworzenia presetów, jakich nigdy nie udałoby się nam stworzyć w tradycyjnej podłodze z kostkami. Może to być np. łańcuch składający się z kompresora, typu wzmacniacza (jak 1957 Fender Tweed Deluxe, 1965 Fender „Blackface” Twin Reverb, 1968 Marshall Super Lead „Plexi” ze ściętą kolumną 4 × 12 na głośnikach Celestion „Greenback”, 1983 Marshall JCM800, ’1963 Vox AC30 Top Boost z głośnikami „Blue Back” czy 2001 Mesa/Boogie Dual Rectifier), przesteru, EQ, bramki szumów, efektu modulacyjnego (chorus, flanger, phaser, tremolo etc.), pogłosu oraz echa.

Istnieje oczywiście możliwość zapisania w pamięci urządzenia aż stu ustawień użytkownika i korzystania ze stu kolejnych gotowych konfiguracji różnych modulacji. Harman DigiTech Element może pracować w trzech trybach: edit (pozwala edytować efekty i brzmienia), play (gramy i wybieramy presety) oraz bypass.

Podsumowanie testu Harman DigiTech Element

Jakby tego wszystkiego było mało, Harman DigiTech Element oferuje nam wbudowany tuner oraz automat perkusyjny do ćwiczeń w różnych stylach i tempach. Tym samym urządzenie to staje się niezbędnikiem każdego gitarzysty, który zarówno ćwiczy, jak i nagrywa w domu oraz występuje na różnych klubowych scenach.

testował: Maciek Warda

Harman DigiTech Element

TAGI: DIGITECH – Testy sprzętu i newsy, Harman, Harman DigiTech Element
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?