• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Hotone Wally+ – recenzja

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano cze 19, 2019
Udostępnij

Hot One to nowa marka w dystrybucji Lauda Audio, a jej prezentację zaczynamy od Wally+ – malutkiego looperka zapętlającego, nazwanego „loop station”, bo potrafi więcej niż się spodziewamy.

 

W opozycji do rozbudowanych superprocesorów zapętlających frazy, z możliwościami zbliżonymi do profesjonalnych, studyjnych sekwenserów, powstają małe loopery, jakby przeciwieństwa tych zapętlających kombajnów.

Prawda jest taka, że najczęściej oczekujemy od loopera zapętlenia frazy, odpowiedniej, najlepiej kilkuminutowej długości pętli, możliwości overdubbingu oraz podstawowych funkcji takich jak play, pause i delete. Jeśli ktoś nie reprezentuje sobą one man band, to „the world smallest loop station”, jak nazwano nasze tytułowe urządznie, spokojnie mu wystarczy – nagra, zapętli, zapamięta. Wally+ dobrze spełni zatem swoje zadanie zarówno w domu, jak i na próbach czy koncertach. Jak znakomita większość tego typu efektów, ten także przybył do nas z Dalekiego Wschodu i dzięki temu kusi przystępną, a raczej szokująco niską ceną. Za podobne kostki bardziej znanych marek trzeba zapłacić i 3 razy więcej! Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że projektanci postawili na oryginalny design, by wyróżnić go w tłumie podobnych kostek, ale nie to jest przecież najważniejsze.

 

 

Przed oczami mamy już drugą generację Wally’ego. Pierwszy (żółty) model posiadał minimalnie skromniejsze możliwości, m.in. do 15 minut czasu nagrywania, czy 1 preset do zapamiętania. Nasz młodszy Wally ma z kolei możliwość nagrania do 30 minut pętli (tylko komu tyle potrzeba aż tyle…?) oraz do 11 presetów, czyli zapamiętanych loopów. I nie chodzi to o liczbę nakładanych na siebie wartsw (overdubbing), bo ta jest nieograniczona. Jak się okazuje, można w tak nikłych gabarytach zawrzeć kompletną kontrolę działania efektu, bo nasz Wally+ posiada potencjometry regulacji tempa odtwarzanej pętli, głośności wyjściowej efektu, wybór ośmiu presetów oraz przycisk zapamiętywania ulubionych pętli. Nieodzowny footswitch DPDT obsługuje najważniejsze dobrodziejstwa kostki czyli nagrywanie, overdubbing, odtwarzanie i kasowanie.

 

- Advertisement -

 

Wszystko przy pomocy odpowiedniej sekwencji depnięć. Ten kieszonkowy efekt szczyci się 24-bitową jakością rejestrowania o częstotliwości próbkowania 44.1kHz, zarówno jeśli chodzi o nagrywania jak i playback. Posiada wewnętrzną pamięć 8GB i umożliwia import oraz export tracków przez kabel USB. Ze strony producenta ładujemy darmowy soft na PC i Mac, by w razie potrzeby móc jeszcze bardziej szczegółowo pracować na zarejestrowanych pętlach. Podczas gry możemy w czasie rzeczywistym zmieniać tempo i głośność loopów, użyć jednak do tego trzeba rąk.

PRODUCENT: https://www.hotoneaudio.com/

- Advertisement -

DYSTRYBUTOR: https://www.lauda-audio.pl/

TAGI: hotone
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Tygodnik

Tygodnik 01/2025 (333)

Redakcja | TopGuitar sty 10, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?