• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Kulisy niezwykłej historii, kiedy Black Sabbath supportował… Ozziego, a Rob Halford musiał zastąpić Ronniego Dio

NewsyNewsy artystyczne

Dlaczego Judas Priest nie zagra na pożegnalnym koncercie Ozzy’ego? Rob Halford: „Byłem absolutnie załamany”

Artykuły o artystachArtyści

Richard Kruspe bardzo rozczarował się Fenderem Stratocasterem: „Sprzedałem tę gitarę”

Mick Thomson (fot. ESP Guitars)
NewsyNewsy sprzętowe

Poznajcie gitary ESP, na których gra Mick Thomson

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Keeley Engineering Bassist Limiting Amplifire

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano lis 28, 2018
Keeley Limiting Amplifire
Udostępnij

Najwyższej jakości kompresja oraz limitowanie naszego sygnału bez strat w pasmach, bez utraty siły przebicia i bez żadnych kompromisów z jakością toru akustycznego.

Niby nic nadzwyczajnego, a jednak i w dzisiejszych zdarzają się basowe kompresory, które sprawiają, że brzmienie basu jest jak mlaśnięcie, jakby struny straciły sprężystość… Tutaj mamy piękne przeciwieństwo takiego stanu rzeczy – sygnał pozostaje mocny i zwarty w niemal każdym położeniu pokładowych regulatorów. Nie bez powodu nazwano ten kompresor „limiting amplifire” – on realnie zapewnia nam pełne nasycenie barwy basu gorącymi składowymi harmonicznymi, niczym pierwszy stopień mocy w rasowym wzmacniaczu. A zatem mamy tu małe, kostkowe połączenie preampu z kompresorem, coś, czym nie pogardzi żaden basista, zwłaszcza jeśli urządzenie będzie prezentowało mistrzowską klasę wykonania i najwyższą, studyjną jakość sygnału.

W środku zamontowano wysokiej klasy compander THAT 4320, który (różne modele) jest implementowany do efektów pana Keeleya od 2014 roku. Compander to urządzenie, które poniżej zadanej wartości threshold obniża poziom sygnału, a powyżej zwiększa – takie połączenie ekspandera i kompresora. Po ograniu tego urządzenie nie można myśleć o nim inaczej niż jak o studyjnym klocku w formie gitarowego stompboxa czy też rackowej jakości pod stopą. Poza tak oczywistymi skutkami jak ustrzeżenie wzmacniacza przed nieoczekiwanym klipowaniem czy też strzałami strun przy zbyt energicznym ataku mamy tu w pakiecie solidny, gęsty dźwięk, z rewelacyjnym punchem na starcie granej nuty.

Bassist, w przeciwieństwie do poprzednich kompresorów Keeleya przeznaczony jest głównie do współpracy z aktywnymi przetwornikami typu humbucker o silnym sygnale wyjściowym. Dzięki temu Bassist Limiting Amplifire umożliwia osiągnięcie imponujących poziomów głośności przy zachowaniu wysokiej selektywności dźwięków. Szerokie pasmo przenoszenia (do 20 kHz) oraz imponująco niskim poziomem szumu (–95 dBV) jest jednym z najlepszych rozwiązań dla basisty zarówno na scenę, jak i do studia. Dzięki temu żaden detal dźwięku nie zostanie utracony, a – nazwijmy to mądrze – głębokie, psychoakustyczne działanie Bassist będzie odczuwalne nawet w naszej wątrobie. Na pokładzie urządzenia znajdują się tylko trzy regulatory, które zapewniają kontrolę parametrów compression (poziom kompresji), treshold (poziom sygnału, od którego zaczyna działać efekt) oraz gain (siła sygnału poddawana kompresji). Footswitch oczywiście umożliwia ciche przejście w tryb bypass.

Keeley Limiting Amplifire

TAGI: Keeley Engineering Bassist Limiting Amplifire
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?