• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Mesa Boogie – test efektów Flux Drive, Grid Slammer, Throttle Box i Tone Burst

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano mar 9, 2013
Mesa Boogie Flux Drive, Grid Slammer, Throttle Box, Tone Burst
Udostępnij

     Przedstawiamy pierwsze wrażenia z testowania nowych efektów Mesa Boogie, firmy kojarzonej przede wszystkim z brzmieniami hi-gain. Mesa Boogie dała nam bardzo szeroki wybór możliwości już w każdej z prezentowanych kostek, a gdy zgromadzimy je razem, mamy komplet brzmień od czystych po siarczyste przestery i niczego w tym względzie nie będziemy musieli już poszukiwać. W oczekiwaniu na pełen test tych efektów, przyjrzyjmy się im z grubsza, dając czytelnikom przedsmak nadchodzącej zmiany warty w tym segmencie.

Spis treści
Mesa Boogie Flux DriveMesa Boogie Grid SlammerMesa Boogie Throttle BoxMesa Boogie Tone Burst

Mesa Boogie Flux Drive

     Ma cztery regulatory: korekcję w postaci bass i treble oraz level (poziom sygnału na wyjściu do +20 dB) i gain, którym regulujemy poziom przesteru. Uzyskujemy brzmienia od czystego cleanu z delikatnym boostem, przez średnioziarnisty overdrive po ostry, lejący się przester, którym dopalimy solówki w najostrzejszych nawet gatunkach muzyki. Moduł kształtowania brzmienia przenosi nas szybko w rejony o różnej barwie dźwięku, ale zawsze będzie to inspirujące i bogate we wrażenia.

Mesa Boogie Grid Slammer

     Oferuje zmienny poziom wzmocnienia z klasycznym podbiciem środkowego pasma, ale mimo to można go uznać za bardziej liryczny preamp, świetnie sprawujący się, z minimalną zawartością overdrive’u. Zapewni soczystsze wybrzmiewanie, na początku skali gainu dźwięki są bardziej śpiewne i słodkie, na końcu rockowo dopalone. Do dyspozycji mamy potencjometry level (do +20 dB), gain oraz tone.

Mesa Boogie Throttle Box

     To prawdziwe pudełko trotylu, czekające tylko na zapalnik w postaci naszej gitary. Już w minimalnej pozycji ocieramy się o hi-gain, a drobnoziarnistość przesteru powoduje efekt prawdziwej ściany dźwięku, ale z dużą wrażliwością na dynamikę i naszą artykulację. Dzięki opcji mid cut można przenieść się w świat blues rocka, bo realizuje ona inteligentne podcięcie środka. Pozostałe regulatory to level (do +20 dB), gain, tone oraz przełącznik poziomu overdrive’u lo/hi.

Mesa Boogie Tone Burst

     Oto idealne rozwiązanie dla rozgrzania wiosła na singlach lub dopalenia humbuckerów. Booster z przesterem sprawdzi się zawsze, zwłaszcza gdy czuć w nim ducha Mesy! Brzmienia czyste mają tu duży zakres i prezentują się wyśmienicie. Potencjometry jak u Flux Drive’a: bass, treble level i gain.

- Advertisement -

TAGI: efekt, MESA BOOGIE – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

MESA/Boogie 90s Dual Rectifier (fot. MESA/Boogie)
NewsyNewsy sprzętowe

Jak wzmacniacz MESA/Boogie 90s Dual Rectifier wypada w metalowych klimatach?

Redakcja | TopGuitar maj 16, 2025
Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?