• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Mooer E7 Synth

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano mar 25, 2020
Udostępnij

Jeśli ktoś myślał, że seria Micro już się wyczerpała, to właśnie został wyprowadzony z błędu. Jest ona na tyle „pojemna” a jednocześnie doceniana przez rynek, że prawdopodobnie jeszcze długo będzie kontynuowana.

 

Dzisiaj przyjrzymy się Mooerowi E7 Synth, który jest polifonicznym syntezatorem, przeprowadzającym brzmienie gitary na drugą stronę lustra, w świat elektronicznych modulacji rodem ze Star Treka. Oczywiście odbywa się to bez konieczności montowania specjalnej przystawki, czy tym bardziej wprowadzania jakichś modyfikacji naszego instrumentu. Polifoniczny oznacza, że efekt prawidłowo reaguje na dwudźwięki, a nawet akordy, co jak wiadomo nie jest wcale takie powszechne i oczywiste. Z drugiej strony jeśli zaczniemy bawić się w Alana Holdswortha i przy udziale arpeggiatora komplikować te akordy, to rezultat może nie być satysfakcjonujący z uwagi na gmatwaninę nut. Także ostrożnie z tą polifonią. E7 Synth oferuje siedem presetów przygotowanych w oparciu o algorytmy syntezy zapożyczone z multiefektu GE300. Tak tak, to słynny już wielki brat stoi za możliwościami tej małej kostki. Każda z barw oferowanych przez E7 może być modyfikowana, a do dyspozycji mamy edycję kilku różnych parametrów. Wprowadzone zmiany możemy zapisać, a z każdym z presetów powiązany jest także wspomniany arpeggiator. Presety posiadają najróżniejsze brzmienia, od zbliżonego (acz nie imitującego) do trąbki czy organów, po falę sinusoidalną (typowe przemiatanie typu envelope), czy kwadratowe brzmienia LFO.

Znajdziemy tu także dźwięki 8-bitowe, przypominające audio generowane przez stare komputery typu ZX Spectrum, Atari tudzież Commodore, a także brzmienia synth pad, przyjemnie wypełniające muzyczne tła. Każdy preset posiada funkcję High Cut oraz Low Cut (filtry dolno i górno przepustowe), a także regulację parametru Attack i Speed, co pozwala na w miarę intuicyjną kontrolę brzmienia. A jak aktywować arpeggiator, który jest najciekawszym i najbardziej atrakcyjnym „motywem” tej kostki? Przytrzymanie wciśniętego przełącznika nożnego powoduje włączanie i wyłączanie tej funkcji. Oczywiście poszczególne parametry arpeggiatora, (prędkość, zasięg, atak) są edytowalne za pomocą odpowiednich regulatorów sterujących. Na koniec przypominam, że możliwa jest aktualizacja oprogramowania „kostki”, a więc jej możliwości brzmieniowych, dzięki portowi USB i połączeniu z komputerem (zakładka Support na stronie Mooera). Kostkę mogę polecić miłośnikom oldschool’owych barw disco i funk, ale także po prostu dla otwartych na eklektyzm środków wyrazu, bo dzięki modulacjom E7, może my wprowadzić do utworów atrakcyjne i zaskakujące elementy aranżu.

PRODUCENT: www.mooeraudio.com

DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

TAGI: MOOER – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?