• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Seymour Duncan PowerStage 170

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano kwi 1, 2020
Udostępnij

Końcówka mocy w formie kostki pasującej do każdego pedalboardu. Niby nic, a jednak każdy chciałby to mieć!

 

Ponownie wkraczamy do świata aktywnie pracujących gitarzystów, którzy dzielą czas zawodowy pomiędzy koncerty, próby i pracę w studio. Gdy często przemieszczamy się z miejsca na miejsce, znaczenia nabiera ilość „klocków”, które musimy ze sobą dźwigać. Często np. korzystamy z kolumn, które stoją u nas w domowym studio i w naszej próbowni. Wówczas wystarczy, że mamy przy sobie wzmacniacz je napędzający, a tenże na szczęście występuje także w formie zaprezentowanej przez Seymour Duncan. Jest różnica, gdy mamy do przewiezienia podłogę i instrument, a podłogę, instrument i 30-kilogramowy case z naszym headem, prawda? Jakże często jest tak, że uwielbiamy nasz ciężki lampowy wzmacniacz, ale nie mamy ochoty go dźwigać na każdą okazję. W ostatnich latach coraz częściej używamy procesorów efektów, które są bardzo fukcjonalne, ale same z siebie czasami nie brzmią tak rasowo jak byśmy tego chcieli. Być może posiadamy solidny pedalboard, który wymaga lepszego sposobu na wzmocnienie, czy bezpośrednie podłączenie go do karty. Czy zdarza się, że z obawą jedziemy na jakiś wykon, bo nie wiemy jaki tak naprawdę backline będzie na nas czekał? Wyjściem z tej sytuacji jest właśnie PowerStage 170 – poweramp do pedalboardu, zaprojektowany dla wszystkich korzystających z efektów lub pluginów przy kreowaniu swojego brzmienia.

To urządzenie stanowi ostatni etap toru sygnału w pedalboardzie zanim zostanie „zebrany” z kolumny przez mikrofon. Seymour Duncan kierował się także zapotrzebowaniem gitarzystów na wzmacniacze nie posiadające lamp, ale wyróżniające się lampowym feeingiem i charakterem brzmienia. Okazuje się, że zachowując kompaktowe rozmiary, PowerStage 170 skutecznie wzmacnia analogowe i cyfrowe modulatory brzmienia oraz efekty gitarowe. W praktyce mamy tu do czynienia z transparentnym źródłem dużej mocy, które realnie ożywia brzmienie. Skoro już wiemy na czym polega nasz Seymour Duncan, pora na garść najważniejszych danych ze specyfikacji. Urządzenie generuje 170 Wat przy 4 ohmach (impendancja wyjściowa 4-8 Ohm), waży niecały kilogram i wygląd naprawdę świetnie, z tą szarą, stalową obudową i wyciętym logotypem marki. Na przejrzystym pokładzie mamy regulację boost/cut każdego pasma equalizera w zakresie 13 dB oraz kontrolery parametrów Volume, Bass, Mid i Treble. Włącznik jednostki zamontowano z tyłu, podobnie jak wejście/wyjście mono 6,3 mm zamontowane oraz wejście IEC. Dioda LED informują o zasilaniu, temperatury i statusie O.C. No i last but not least: wyprodukowano w USA!

PRODUCENT: https://www.seymourduncan.com/

DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

TAGI: Seymour Duncan - testy sprzętu i nowości
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?