• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Source Audio C4 Synth

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano kwi 10, 2020
Udostępnij

Source Audio C4 Synth to połączenie brzmień modularnych syntezatorów z kompaktową obudową Eurorack oraz łatwością obsługi, zarówno dla gitarzystów jak i basistów.

 

Czyli bardziej klasycznie (czytaj: rokendrollowo) zorientowanym gitarzystom od razu zapala się czerwona lampka pod czapką – to może być kosmos. I taka jest w istocie prawda – nasza kostka posiada bowiem zdolność przetwarzania sygnału z gitary w vintage’owe synthy, jakich nigdy nie spodziewalibyśmy się usłyszeć z głośnika naszego pieca. Zachęcam jednak gorąco uprzedzonych do wypróbowania tego efektu, bo możliwości brzmieniowe są tu oszałamiające.

W zasadzie na C4 Synth można opierać rozbudowane aranże kompozycji naszego zespołu albo „pisać” na nim własne nieprawdopodobne formy utworów. Myślę, że Depeche Mode i ich epigoni, wiele by dali, by mieć możliwość korzystania z tej kostki, gdyby wymyślono ją wcześniej… Co składa się na efekt osteteczny? Gdy dodamy do możliwości panelu kontrolnego oprogramowanie Neuro Eurorack, otrzymujemy dodatkowe 4 równoległe i niezależne głosy, 3 fale oscylatora, 11 opcji envelope, 24 modulacyjne filtry, distortion, tremolo, pitch shifter z inteligentą harmonizacją, programowalny sekwencer…

 

 

Ten ostatni pozwala nam zapisać frazy, grane na gitarze, by później odtwarzać je zapetlone i przetworzone. Istny kosmos! Wszystko to obsługujemy za pomocą aplikacji, dzięki której uzyskamy od klasycznych brzmień synth, po własne soundy, których wcześniej nikt nie stworzył. Co więcej, aby wejść do tego świata, nie musimy spędzać godzin nad kręceniem pokrętłami – zwyczajnie pobieramy brzmienia z biblioteki presetów! Podstawowe funkcje obsługujemy natomiast za pomocą kontroli na panelu: Input (Sense w alternatywnej korekcji, dostępnej po wciśnięciu przycisku alt), Mix (anternatywny parametr Vol), Control 1, Control 2 oraz footswitcha. C4, podobnie jak model Spectrum, oferuje oczywiście wiele metod zapisu presetów jak i ich przywoływania. Najprościej, przywołujemy 6 dostępnych presetów za pomocą mini-przełącznika na obudowie. Jeśli to nie wystarczy, dzięki zewnętrznemu kontrolerowi MIDI z hostem USB, rozszerzamy dostęp aż do 128 fabrycznych presetów. Podsumowując ten modulowany syntezator w kostce wyróżniają niesamowite możliwości trackingu sygnału, szybkie działanie, oraz pełna paleta opcji z przyjaznym interfejsem.

PRODUCENT: https://www.sourceaudio.net/

- Advertisement -

DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

 

TAGI: SOURCE AUDIO – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?