• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Source Audio Soundblox 2 OFD

Grzegorz Ufnal | TopGuitar
Grzegorz Ufnal | TopGuitar Opublikowano paź 22, 2014
Udostępnij

Co w środku Source Audio Soundblox 2 OFD?

Source Audio Soundblox 2 OFD Guitar microModeler to wszechstronny pakiet zarówno nowych, jak i vintage’owych efektów typu overdrive, fuzz oraz distortion, co czyni ten stompboks znakomitym narzędziem dla gitarzystów każdej generacji. Każdy z efektów został bardzo skrupulatnie opracowany, aby dostarczyć precyzyjnego i naturalnego sposobu reagowania na dźwięk i artykulację od ciepłego lampowego charakteru do obskurnego fuzza. Dwanaście rodzajów brzmień zamkniętych w małej metalowej obudowie wzorowanych było na klasycznych konstrukcjach, m.in. wzmacniaczach Marshall, Mesa Boogie, Fulltone OCD, Ibanez Tube Screamer, EHX Big Muff Pi, Pro Co Rat, Tone Bender, Fuzz Face oraz Octavia. To firmy i nazwy, które stanowią dzisiaj wzorce godne naśladowania, i z którymi Source Audio nie jest powiązane.

Source Audio Soundblox 2 OFD Guitar microModeler oferuje też super nasycone metalowe brzmienia typu scooped dla head-bangerów, ciekawy gated fuzz oraz autorski, opracowany przez Source Audio oraz crunch tube dostarczający agresywnego lampowego brzmienia. Całość wygląda imponująco solidnie i zamknięta jest w bardzo zgrabnej obudowie, bardzo wytrzymałej, wykonanej z odlewanego aluminium.

Bardzo dobrą praktyką, stosowaną przez niektórych producentów profesjonalnego sprzętu, jest możliwość wyboru sposobu omijania sygnału. Bypass zorganizowany jest tutaj na cichych przekaźnikach i możemy wybierać pomiędzy true bypass i buffered bypass. Obudowa jest niewielka, ale na tyle szeroka, aby pomieścić dwa przyciski nożne dające się bezkolizyjnie obsługiwać. Jak przystało na efekt firmy Source Audio, gniazda multi funcion in oraz out pozwalają na podłączenie zewnętrznego sterowania w postaci Hot Hand, pedału ekspresji oraz sterownika MIDI. Takie rozwiązanie umożliwia wiele niecodziennych zastosowań. Już samo używanie wrażliwego na ruch pierścienia Hot Hand jest czymś, co pozwala na uzyskiwanie efektów jedynych w swoim rodzaju. Zresztą używanie Hot Hand jest bardzo ciekawym doświadczeniem. Przed kilkoma laty była to nowość, którą niewielu gitarzystów akceptowało, dzisiaj to często sposób bycia dla muzyków zorientowanych bardziej na muzykę elektroniczną. Pomimo rozmiarów, nie wykraczających poza standard dyktowany przez floorboardy, Source Audio Soundblox 2 OFD Guitar microModeler ma do zaoferowania bardzo wiele.

Source Audio Soundblox 2 OFD microModeler guitar

Poprzednia strona1234Następna strona
TAGI: Soundblox 2 OFD, Source Audio Soundblox 2 OFD, SOURCE AUDIO – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?