• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Source Audio Spectrum

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano kwi 8, 2020
Udostępnij

Source Audio SA 248 Spectrum Intelligent Filter to najprawdopodobniej najskuteczniejszy stereo filter jaki kiedykolwiek wymyślono!

 

Już jakiś czas temu straciłem nadzieję, że odnajdę w końcu auto-wah spełniający wszystkie moje oczekiwania. Zazwyczaj (z nielicznymi wyjątkami) takie urządzenia generowały jak dla mnie za bardzo karykaturalne kwakanie, tudzież zbyt wynaturzone brzmienia, albo operowały na pasmach, które powinny być zakazane, bo robią krzywdę uszom… W każdym razie od kogo jeśli nie od Source Audio oczekiwać mogłem produktu, który trafiłby w dziesiątkę? Nie zawiodłem się tym razem, zwłaszcza, że w pamięci miałem cały czas ich genialny SoundBlox Envelope Filter w kilku odsłonach, spełniający warunek sine qua non kaczki – nie zabijać dynamiki i charakteru gitary, być superczułym i pozwolić się naturalnie wmiksowywać w brzmienie całego zespołu.

 

 

Spectrum zbudowano w oparciu o ponad 15 lat doświadczenia, w efekcie czego mamy kwintesencję brzmień envelope marki Source Audio, zawartą tym razem w standardowej wielkości obudowie, pasującej do każdego pedalboardu na świecie. Poza funkcjami envelope filter bazującymi na nowatorskich rozwiązaniach oraz ikonicznych brzmieniach, znajdziemy tu także opcję oktawy czy lekkiego, subtelnego, niepowtarzalnego przesteru. Kostki można używać w prosty sposób, korzystając z jej 6 wbudowanych brzmień fabrycznych, lub przeglądać i pobierać (przez port USB) brzmienia z biblioteki Neuro Library, gdzie znajdziemy presety stworzone zarówno przez producenta lub innych użytkowników Spectrum. Co więcej, dzięki aplikacji Neuro, możemy wejść w głęboką edycję brzmienia, tworząc własne presety, a sama kostka pozwoli na podłączenie do niej zarówno gitary jak i basu.

Właśnie. Jak może niektórzy z Szanownych Czytelników wiedzą jestem głównie basistą, wobec czego tym większa była moja radość gdy usłyszałem jak ta kaczka spisuje się z basówką! Było by dziwne, gdyby firma Source Audio nie oferowała nam całej palety możliwości rodem z XXI wieku. Mamy zatem wiele możliwości zapisu i przywoływania presetów – najprostszym jest korzystanie z 6 wbudowanych presetów, które wybieramy za pomocą przełącznika umiejscowionego na środku obudowy urządzenia. Dodatkowo, dzięki możliwości zastosowania zewnętrznego sterownika MIDI z hostem USB, Spectrum Intelligent Filter zyskuje możliwość pracy z aż 128 presetami!

PRODUCENT: https://www.sourceaudio.net/

- Advertisement -

DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

 

 

- Advertisement -

 

TAGI: SOURCE AUDIO – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?