• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Dave Mustaine: „Jest wielu bardzo znanych muzyków, o których krążą plotki, że zostali zlikwidowani”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Test Apogee Jam X w „Guitar World”: mobilny interfejs z nową jakością dźwięku

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano gru 29, 2023
Udostępnij

W teście opublikowanym na stronie „Guitar World” dokładnie przeanalizowano interfejs audio Apogee Jam X. Recenzja autorstwa Andy’ego Jonesa przedstawia szczegółowe spojrzenie na ten nowoczesny sprzęt, który zdobył uznanie chociażby w oczach znanego gitarzysty Tima Hensona. Test koncentruje się na różnorodnych funkcjach, zaletach oraz ewentualnych ograniczeniach urządzenia, dostarczając użytkownikom wartościowych informacji przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Konstrukcja i funkcjonalność Jam X

Jam X, będący następcą modelu Jam+, wyróżnia się kompaktową budową i wbudowanym analogowym kompresorem. Urządzenie jest przeznaczone do nagrywania gitary oraz innych instrumentów podpinanych do wejścia Hi-Z (takich jak gitara basowa czy instrumenty klawiszowe klawisze) na urządzeniach Mac, PC i iOS. Jednym z głównych udogodnień jest łatwość podłączania, choć użytkownicy starszych urządzeń iOS mogą potrzebować dodatkowego kabla z wtykiem typu Lightning. Użytkownicy komputerów PC muszą pobrać sterownik, ale poza tym konfiguracja jest prosta.

Spis treści
Konstrukcja i funkcjonalność Jam XKontrola i jakość dźwiękuDodatkowe funkcjePodsumowanie

Kontrola i jakość dźwięku

Główne pokrętło Jam X służy do regulacji poziomu wejściowego z instrumentu, choć brak cyfrowych wskaźników poziomu może utrudniać precyzyjną regulację. Urządzenie oferuje nagrywanie w rozdzielczości do 24-bit/96 kHz, co zapewnia czyste nagrania. Wyróżniającą cechą Jam X jest wbudowany kompresor z trzema trybami: delikatnym Smooth Leveler, średnim Purple Squeeze i mocnym Vintage Blue Stomp, który dodaje znacznej ilości zniekształceń. Istnieje również możliwość całkowitego wyłączenia kompresji.

Dodatkowe funkcje

Jam X oferuje opcję BLEND dla monitoringu bezpośredniego, co pozwala na słuchanie sygnału wejściowego przed jego przetworzeniem przez komputer, minimalizując opóźnienia. Jest to szczególnie przydatne podczas nagrywania. Dodatkowo, do interfejsu dodawana jest 60-dniowa wersja testowa oprogramowania Neural DSP Archetype: Tim Henson, co jest atrakcyjnym dodatkiem dla potencjalnych użytkowników.

Podsumowanie

Andy Jones, recenzując Jam X, podkreśla na stronie Guitar World jego kompaktową konstrukcję, wysoką jakość wykonania oraz inteligentne ustawienia kompresji, które są wygodne w przenośnym formacie interfejsu audio. Wśród zalet wymienia kompaktowość, wbudowany kompresor, przystępną cenę, łatwość użycia oraz solidność wykonania. Wadami są trudności z regulacją poziomu wejściowego oraz konieczność pobrania sterownika dla użytkowników komputerów PC. Podsumowując, Jam X jest oceniany jako fantastyczny, kompaktowy i dobrze zbudowany interfejs, wzbogacający ofertę przenośnych interfejsów audio o nowe możliwości soniczne.

Fot. główne: Apogee Jam X, Apogee Digital

TAGI: Apogee, Apogee Electronics, Apogee Jam X, Jam X
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Tygodnik

Tygodnik 43/2024 (323)

Redakcja | TopGuitar paź 30, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?