Na czym dokładnie ma polegać specyfika warsztatów?
Będą to dwa pełne dni zajęć wypełnione informacjami o m.in. sytuacji w przemyśle muzycznym, jego zmianach i nieuchronnych przeobrażeniach, strukturze, uwarunkowaniach, finansach , marketingu, PR, reklamie, możliwościach kariery indywidualnej. Warsztaty dają możliwość indywidualnych ewaluacji dla uczestników kursu.
Program zajęć opracowany jest z myślą o menedżerach muzycznych, kompozytorach, wykonawcach,wydawcach, przedstawicielach mediów i firm fonograficznych, promotorach.
To teraz kwestie formalne – termin to 14 i 15 kwietnia (weekend), zajęcia odbędą się w naszej tradycyjnej lokalizacji czyli w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, natomiast ( i tu nowość), wprowadziliśmy opcję webinarium, czyli każdy może uczestniczyć (nie tylko słuchać, ale brać czynny udział w warsztatach) bez wychodzenia z domu – wystarczy tylko dostęp do internetu!
Cena:
Udział stacjonarny – 1230 PLN
Webinarium – 615 PLN
Więcej informacji u Project Managera AMM – Przemka Kubajewskiego.
Pytania i zapisy na: [email protected]
lub pod nowym numerem telefonu – +48 536 026 266
mat.pras