Podczas transmitowanej na żywo z hali Staples Center w Los Angeles tegorocznej, 62. już gali wręczenia nagród GRAMMY, nie brakowało występów artystów reprezentujących różne style muzyczne. Wielu z nich wykorzystywało na scenie systemy bezprzewodowe z oferty firmy Shure.
Wieczór zaczął się od transmisji z czerwonego dywanu, gdzie przybywających na galę artystów przepytywał m.in. Ryan Seacrest wykorzystując miniaturowy mikrofon typu lavalier – TwinPlex TL46 z nadajnikiem bodypack Axient Digital ADX1. Na samej gali, artystom dostarczono jak zwykle preferowane przez nich mikrofony bezprzewodowe, a czuwał nad tym zespół kierowany przez Michaela Abbotta. Większość artystów zdecydowała się na użycie mikrofonów z nadajnikiem Axient Digital oraz systemów odsłuchu osobistego PSM 1000. W gronie tym była m.in. Billie Eilish, która zdobyła tego wieczoru pięć statuetek.
Podczas wykonywania utworu „When The Party’s Over” używała nadajnika Axient Digital ADX2. Jednym z wyjątkowych momentów był występ Demi Lovato, której towarzyszył jedynie pianista. Wokalistka, która pojawiła się na scenie po raz pierwszy od 2018 roku używała nadajnika Axient Digital z kapsułą SM58. Systemy bezprzewodowe Shure były również wykorzystywane przez takich artystów jak Lil Nas X, Tyler the Creator, DJ Khaled, John Legend, Kirk Franklin, Tanya Tucker, Alicia Keys, Camila Cabello, Bonnie Raitt czy Gary Clark Jr. Warto podkreślić, że w tym roku wszystkie systemy bezprzewodowe używane podczas gali wykorzystywały protokół sieciowy Dante, czyli coś co dla produktów z serii Axient Digital jest natywną cechą.
Systemy bezprzewodowe Shure obecne były także podczas różnych dodatkowych wydarzeń związanych z GRAMMY, takich jak chociażby gala MusiCares Person of the Year, podczas której uhonorowano grupę Aerosmith. Jako że lokalizacja nie była idealna pod względem dostępności częstotliwości radiowych, odpowiedzialny za opanowanie tej kwestii koordynator Gary Vahling zdecydował aby 20 kanałów systemu Axient Digital pracowało w trybie High Density.
Pozwoliło to na koegzystencję wielu systemów w jednym kanale TV. Dzięki temu dla systemów odsłuchu PSM 1000 dostępne był 24 kanały. W użyciu były też 4 kanały dla systemów UHF-R i analogowego systemu Axient, którego używał Steven Tyler (Frequency Diversity, ShowLink), a także systemu komunikacji ekipy z zespołem.
PRODUCENT: www.shure.pl
DYSTRYBUTOR: www.polsound.pl