Jednym z produktów firmy Tech 21 z rodziny SansAmp, której zawdzięcza ona nieustanną popularność jest podłogowy procesor PSA 2.0, który pojawił się w jej ofercie dwa lata temu. Bazuje on na pierwotnym pomyśle, ale oferuje też kilka ciekawych i przydatnych dodatków.
Tech 21 PSA 2.0 może być stosowany zarówno w studiu jak i towarzyszyć nam na scenie, a poza taką samą łatwością obsługi co pierwowzór, model ten charakteryzuje się też dużą funkcjonalnością i wszechstronnością. Z jednej strony mamy tu analogowy tor sygnałowy pozwalający uzyskiwać odpowiednio ciepłe brzmienie, a z drugiej możliwość łatwego zapisywania ustawień w domenie cyfrowej i ich późniejszego przywoływania gdy zajdzie taka potrzeba. Na przechowywanie tych ostatnich mamy 128 komórek pamięci (49 fabrycznych, 77 użytkownika, 2 Bypass).
PSA 2.0 pozwala regulować poszczególne z dostępnych parametrów przy pomocy dziewięciu podświetlanych potencjometrów – Gain, Buzz, Punch, Crunch, Drive, Low, High, Level oraz Trim. Do dyspozycji mamy ponadto 3-cyfrowy wyświetlacz LED, dwa przyciski oraz trzy przełączniki nożne. Urządzenie wyposażono ponadto w wejście i wyjście audio typu jack 1/4” oraz tradycyjne 5-pinowe wejście MIDI.
SansAmp PSA 2.0 może być wykorzystywany w studiu do bezpośredniego nagrywania, ulepszania istniejących śladów podczas zgrań czy wzbogacania partii instrumentalnych lub wokalnych. Z kolei na scenie możemy używać go jako preampu podłączanego bezpośrednio do końcówki mocy albo w roli di-boksa. Warto też pamiętać, że tryb Performance, pozwala przypisać do przełączników nożnych trzy wybrane przez nas presety, które możemy wygodnie aktywować/dezaktywować zupełnie jakbyśmy mieli przed sobą trzy ustawione obok siebie „kostki”.
Niezależnie od tego gdzie będziemy używali naszego PSA 2.0, warto jest zadbać o jego bezpieczeństwo podczas transportu. Tu z pomocą przyjść mogą nam „pancerne” futerały marki Enki. Wytrzymałe i charakteryzujące się ciekawą koncepcją skrzynie transportowe AMG-2 są oferowane w różnych wersjach, przeznaczonych do przechowywania dwóch instrumentów. Do wyboru mamy case na dwie gitary elektryczne (o różnych kształtach korpusów) lub dwie gitary basowe albo jedną gitarę akustyczną. Zaprojektowano je tak, że bez problemu przetrwają nie tylko lot samolotem ale i przerzucanie bagaży na lotnisku. Tym bardziej wytrzymają transport samochodem czy autokarem, a ich konstrukcja sprawia, że możemy spokojnie używać ich także na scenie jako częściowo odkryty stojak na instrumenty. Wnętrze futerałów wyłożone jest specjalną pianką, a co ważne, oba instrumenty nie dotykają się wewnątrz przez co nie ma obaw że uszkodzą się uderzając jeden o drugi. W odchylanym i zdejmowanym wieku jest też miejsce na przechowywanie akcesoriów – w tym chociażby preampu PSA 2.0 jeśli chcielibyśmy go mieć zawsze przy sobie.
PRODUCENCI:
www.tech21nyc.com
enkiusa.com
DYSTRYBUTOR: www.sound-service.eu