• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Keeley Electronics DDR

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano kwi 7, 2020
Udostępnij

DDR to nie wspomnienie komunistycznych niemiec, ale połączenie najbardziej popularnych przesterów gitarowych oraz efektów pogłosowych w jednej kostce.

 

Zacznijmy od tego, że brzmieniowo to absolutnie fenomenalne urządzenie. Brzmi jak cztery miliony dolców (po jednym na każdy typ mudulacji) i na pewno jest jednym z najciekawszych w kolekcji kostek Keeleya. Pierwsza sekcja DDR to Drive (przełącznik nożny), w której do wyboru dostajemy dwa tryby overdrive. Na pokładzie obecny jest jeszcze przełącznik Style, który służy zmianie brzminia overdrive Crunch („Breaker”) oraz Lead („Screamer”). Crunch, ziarnisty przester w charakterze brytyjskich wzmacniaczy oraz Lead, który daje nam ciepłe i ciemne brzmienie, z podkreślonym środkiem. Oznacza to dwa niezależne brzmienia overdrive, które pozwalają na wykorzystanie pełnej palety możliwości naszej gitary.

To jak dwa kanały w porządnym wzmaku, które w 100% pokrywają nasze zapotrzebowanie na bazowy, wyjściowy gitarowy sound. Ale to dopiero początek, bo DDR to przecież Drive-Delay-Reverb. Na scenę wkraczają więc bez zbędnych ceregieli delay oraz reverb (przełącznik wyboru pośrodku panelu wierzchniego). W sekcji Wet (osobny przełącznik nożny), dzięki przełącznikowi Vint/Mod (Vintage/Modern), będziemy mogli ustawić brzmienie reverb między Spring lub Plate (wszyscy znamy z grubsza charakterystyki tych typów modulacji) oraz brzmienie delay między Analog (bardziej miękkie i skompresowane) lub Digital (bardziej detaliczne i jaśniejsze). Wbudowana, zintegrowana pętla efektów pozwoli na dodanie ulubionej kostki, albo dowolnego łańcucha kostek z pedalboardu, pomiędzy sekcją Drive oraz Wet!

Oczywiście można używać każdej z sekcji osobno, a specjalny system Switching System Mode pozwala na seperację tych efektów nawet w przypadku przełączników nożnych do pętli, lub do dodania efektów pomiędzy sekcją Wet i Drive. Na pokładzie obecny jest także przełączalny bypass w postaci przełącznika Trails Switch (true bypass / trails) zmieniający tryb ucinania sygnału na tryb bypass z wybrzmiewaniem efektów przestrzennych (czyli po zbypassowaniu pozostaje nam „ogon” sygnału wet). Obok taki sam przełącznik o nazwie TRS Insert Switch, pozwalający wykorzystać gniazda In/Out jako Send i Return wspomnianej już pętli efektów. Keeley DDR Drive-Delay-Reverb oczywiście produkowany jest w USA i jest zasilany opcjonalnym zasilaczem 9V DC. Brak zasilania bateryjnego.

PRODUCENT: https://robertkeeley.com/

DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

TAGI: Keeley Electronics - testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?