• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Brent Hinds ostro o Mastodon: „Nie będę tęsknił za byciem w gównianym zespole z okropnymi ludźmi”

Newsy

Raport TopGuitar. Youtuberzy i influencerzy przejmują rynek gitarowy

ArtyściWywiady

Phil Demmel o skali trudności grania w Slayerze: „To jest jak język mandaryński. Półtonowe szaleństwo”

ImprezyReportaże i relacje

Tak wyglądała ostatnia noc z Ozzym

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Mooer Funky Monkey – recenzja

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano kwi 27, 2020
Udostępnij

Kostka generująca efekt wah-wah, niezbędna w uzbrojeniu każdego funkującego i rockującego gitarzysty. Niezawodna, dobrze brzmiąca i tania.

 

Nowe kostki Mooera powstają jak grzyby po deszczu, a zatem nie pozostaje nam nic innego jak kosić je (ze sklepów) przy samej ziemi – a potem siup do koszyczka (czytaj: do pedalboardu)! Miesiąc temu testowałem model Envelope z Micro Series i jest to w zasadzie bliźniacza kostka, choć dysponuje trochę innymi możliwościami i pozwala kreować nieco inne brzmienia. Najważniejsze, że modulacje wygenerowane przez funkującą małpę są napisane przez Mooera, także wszystkie zachwyty i ewentualne reklamacje spływają wprost na tego dalekowschodniego producenta.

 

Pełna odpowiedzialność – to cecha największych producentów, do których Mooer pomału zaczyna się zaliczać. Jak już wiemy, Mooer Funky Monkey to efekt typu auto-wah o rozbudowanych możliwościach konfiguracji brzmień. W przeciwieństwie do Mooer Envelope, który w zasadzie operuje jedną charakterystyką auto-kaczki. Nasza kostka posiada 3 tryby wykrywania „szczytów” dynamiki gry (hi peak, mid peak i low peak) w postaci zmiany spektrum przemiatania częstotliwości czyli po prostu głębokości pracy efektu wah. Daje to miłe dla ucha efekty barwowe – od jasnych, przez pastelowe, po głębsze i ciemniejsze. Małe pokrętło range (po lewej) służy do określania szerokości przemiatanego pasma, pokrętło Q po prawej pomaga określić siłę rezenansu, co na moje ucho oznacza ilość alikwotów i dodatkowych charmonicznych obecnych w torze wet.

Oznacza to odmienne reakcje na intensywność i siłę artykulacji – tutaj to nasze palce i plektrum („piórko”) decydują o intensywności efektu. Rate, czyli centralny potencjometr posiadający największą główkę, to częstotliwość przemiatania, od wręcz niesłyszalnej aż do – niemal – efektu tremolo. Co tu dużo pisać, efekt jest banalny w obsłudze, zajmuje minimum miejsca w pedalboardzie – posłuchajcie sobie w internecie jak to gada i gnajcie do sklepów bo w tej cenie to się nie ma co zastanawiać. Na koniec trochę oczywistości. Cały układ zamknięty jest w wytrzymałej, metalowej obudowie o kompaktowych rozmiarach. Efekt Mooer Funky Monkey posiada oczywiście przełącznik DPDT pracujący w układzie true bypass i typowe gniazda instrumentalne in/out typu jack.

 

 

- Advertisement -

PRODUCENT: www.mooeraudio.com
DYSTRYBUTOR: www.w-distribution.de

TAGI: MOOER – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?