• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Brent Hinds ostro o Mastodon: „Nie będę tęsknił za byciem w gównianym zespole z okropnymi ludźmi”

Newsy

Raport TopGuitar. Youtuberzy i influencerzy przejmują rynek gitarowy

ArtyściWywiady

Phil Demmel o skali trudności grania w Slayerze: „To jest jak język mandaryński. Półtonowe szaleństwo”

Artykuły o artystachArtyści

Daryl Stuermer: „Nie wiedziałem, że gram w złym miejscu” – kulisy nagrania „In the Air Tonight”

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Traveler Guitar Headphone Amp TGA-1E i TGA-1A

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano gru 17, 2017
Udostępnij

Mikrowzmacniacze słuchawkowe stworzone dla często podróżujących gitarzystów elektrycznych i akustycznych.


Wydawać by się mogło, że nie ma nic wygodniejszego niż takie urządzenie połączone z słuchawkami. To prawda, ale w praktyce trzeba jednak zwracać na nie uwagę, gdy jest już wpięte w instrument, szczególnie podczas gry na siedząco. Wzmacniacz ma plastikową obudowę, z której wystaje wtyk typu duży jack, wpinany bezpośrednio do gitary. Zahaczenie nią o cokolwiek może skończyć się uszkodzeniem, bo nasz mobilny traveler ewidentnie nie jest pancerny. Ma jednak szereg zalet, o których trzeba napisać. Jak można się domyślić, Traveler Guitar TGA-1E oraz TGA-1A pozwalają ćwiczyć, gdziekolwiek zechcemy i gdziekolwiek zmieścimy się z naszą gitarą. Oczywiście najlepiej, gdyby to była jakaś gitara Traveler, ale oczywiście (jeśli warunki pozwalają) może to być normalny, pełnogabarytowy instrument, ponieważ ten wzmacniacz słuchawkowy z korekcją i kilkoma innymi udogodnieniami nie zajmuje w ogóle miejsca. Wystarczy podłączyć ten wzmacniacz do gniazda instrumentalnego i wpiąć w niego słuchawki, by cieszyć się grą. Obydwa wzmacniacze (elektryczny i akustyczny) nie różnią się wiele – mają inne kolory i odpowiednio zmodyfikowane sekcje kontroli brzmienia. W wariancie TGA-1E na pokładzie mamy kontrolery volume, blend i tone, które pozwalają uzyskać pożądane brzmienie – od delikatnego overdrive’u po ostry przester. Niestety, ogólnie rzecz biorąc, sygnał z naszego wzmacniacza przy volume rozkręconym maksymalnie jest – oględnie mówiąc – umiarkowanie głośny, a dodawanie gainu oprócz wzrostu głośności powoduje wzrost stopnie przesterowania sygnału. Oznacza to, że brzmienie czyste jest ciche i potrzebne będą do niego raczej szczelne słuchawki o zamkniętych muszlach. Wersja akustyczna ma z kolei kontrolery volume, blend oraz tone, które odpowiadają za uzyskanie pożądane brzmienie – od czystej gitary do barwy o zwiększonej „jasności” (za pomocą wbudowanego efektu enhancer). Dzięki wejściu aux można grać do muzyki w tle lub zagrać na własnym, jednoosobowym jam session – wystarczy, że odpalimy w smartfonie jakieś utwory typu playalong. Obydwa wzmacniacze mają akumulator, który na jednym ładowaniu działa do czterech godzin. Można go naładować za pomocą dołączonego kabla USB.

 

Podsumowanie

Co ciekawe, niewiele jest tego typu tak małych, lekkich, praktycznie nieobecnych, bo niezauważalnych, wzmacniaczy słuchawkowych na polskim rynku. Tym bardziej cieszy oferta Traveler Guitar, który stworzył w końcu brakujące ogniwo w swoim łańcuchu produktów umilających muzykom życie na walizkach.

TAGI: Headphone Amp, TGA 1A, TGA 1E, traveler guitar, Traveler Guitar Headphone Amp TGA-1E, Traveler TGA 1A
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?