Znajdujący się obok niewielki przełącznik pozwala określić czułość wejścia (Lo-Hi), dzięki czemu łatwo dostosujemy poziom sygnału instrumentu, unikając przesterowania. W przypadku elektroniki pasywnej w instrumencie ustawienie odpowiedniej czułości gwarantuje nam właściwie nasycenie wejścia, a tym samym głośniejsze brzmienie i mniej szumów. Do regulacji brzmienia wzmacniacza służą trzy pokrętła – volume ustawia głośność kanału, a dokładniej nasycenie wejście preampu, którego przesterowanie sygnalizuje
Trochę szkoda, że nie ma możliwości regulacji średnich częstotliwości, które np. w przypadku gitar akustycznych i klasycznych są najistotniejsze i odpowiadają za uzyskaną barwę tych instrumentów. Drugi kanał oparty został już na typowej, tranzystorowej konstrukcji. Nie ma zasilania phantom, a jego gniazdo akceptuje tylko wtyk typu jack. Wszystkie inne regulatory są dokładnie takie same jak w przypadku pierwszego, lampowego kanału. Możemy więc ustawić niezależną korekcję barwy dla każdego kanału, co daje nam pełną swobodę przy nagłaśnianiu dwóch instrumentów lub instrumentu i mikrofonu naraz.