Thomas Golubic, który zajmuje się dostarczaniem muzyki do filmów, m.in. do seriali „Breaking Bad” i „The Walking Dead” przyznał, że najwyższą sumą za utwór jakim się zajmował było pół miliona dolarów za „Thunderstuck” AC/DC w filmie „Varsity Blues”.
„Pamiętam, że byłem kompletnie przerażony kiedy usłyszałem tę kwotę. Sporo czasu zajęło nam myślenie nad godną alternatywą, ale nie było już na to budżetu. Mieli pieniądze, więc zapłacili.”
„Varsity Blues” to nie jedyna przygoda AC/DC z filmem. Oprócz udostępniania pojedynczych utworów, ich album „Who Made Who” z 1986 roku wydany został jako ścieżka dźwiękowa do filmu „Maksymalne przyspieszenie” Stephena Kinga. W 2010 roku 15 piosenek grupy promowało film „Iron Man 2”.
AC/DC słynie z niechęci udostępniania swoich utworów do reklam, ale m.in. początkowy riff z „Back In Black” trafił do spotu amerykańskiego sklepu Walmart.
https://www.youtube.com/watch?v=_Zx2kHn8oyQ
źródło: blabbermouth.net