• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

NewsyNewsy artystyczne

Josh Homme zagrał koncert w katakumbach pełnych ludzkich szczątków

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Garaż

Coffinfish „Staring At The Abyss”

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano mar 5, 2014
Udostępnij

     Dwa pierwsze utwory to ponad sześć, a trzeci – prawie dziesięć minut muzycznej ilustracji, na którą składają się dźwięki raz ambientowe i elektroniczne, raz post-rockowe, a za chwilę wręcz metalowe. Hipnotyczny śpiew o umiarkowanej, mollowej melodyce przeradzający się niejednokrotnie w krzyk i wrzask przywodzi na myśl klimaty Isis oraz – z krajowego podwórka – Blindead, elektronika nakreśla przestrzeń i naświetla różne odcienie mroku, a nisko strojone gitary przez moment zawieszone w harmonii, za chwilę potężnym rykiem przewalają się przez głośniki, doskonale obrazując dramatyczne wydarzenia opowiadanych przez Coffinfish historii.

     Jestem pod wrażeniem nie tyle samej koncepcji, co rewelacyjnego jej zrealizowania poprzez ciekawe kompozycje, bardzo dobrze i płynnie poprowadzone przejścia pomiędzy poszczególnymi ich częściami oraz końcowe brzmienie płyty. Momentami aż dreszcz przechodzi po plecach i odnosi się wrażenie, jakby ziejący czernią ogrom morskiej otchłani znajdował się bezpośrednio pod nami, a świadomość (czy raczej nieświadomość) tego, co się w niej czai, dodatkowo wzmacnia ten efekt.

Mikołaj Służewski

Poprzednia strona12
TAGI: Coffinfish, Staring At The Abyss
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Folya – „W nieskończoność”
GarażMuzyka

Folya – „W nieskończoność” (2018)

Jakub Milszewski | TopGuitar cze 26, 2020
Revival – „Revival”
GarażMuzyka

Revival – „Revival” (2019)

Jakub Milszewski | TopGuitar cze 26, 2020
GarażMuzyka

Garaż – Monasterium i Baṣnia

Maciej Warda | TopGuitar maj 21, 2020
Garaz logo
GarażMuzyka

Garaż 2/2019: Here On Earth, Lady Killer

Jakub Milszewski | TopGuitar lut 26, 2019
Garaz logo
GarażMuzyka

Garaż 12/2018: Spitfish, Piołun

Jakub Milszewski | TopGuitar lut 4, 2019
Garaz logo
GarażMuzyka

Garaż 11/2018: Mound, Veal

Jakub Milszewski | TopGuitar sty 2, 2019

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?