• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Laney TI15 112 Tony Iommi Signature – Test

Redakcja | TopGuitar
Redakcja | TopGuitar Opublikowano mar 9, 2014
Udostępnij

      Tył wzmacniacza został zabudowany metalową siatką, która chroni głośnik i lampy. Przyjrzyjmy się dostępnym gniazdom. Wzmacniacz oferuje dwa wyjścia głośnikowe 8 Ohm i 16 Ohm (jedno zajęte), co pozwala podłączyć dodatkową kolumnę.

     Nie zapomniano także o pętli efektów, która przyda się podczas rejestracji studyjnej. Ma ona regulowaną czułość, dzięki czemu łatwo dopasujemy sygnał podłączanego efektu. TI15 112 łatwo odnajdzie się w studiu i podczas domowego ćwiczenia dzięki dodatkowym wyjściom – słuchawkowemu, które automatycznie odłącza głośnik, umożliwiając swobodną grę nawet w nocy, oraz record out, które ma emulator kolumny głośnikowej pozwalający rejestrować sygnał prosto w linię.

     Do dyspozycji mamy także wejście CD/MP3, do którego możemy podłączyć odtwarzacz muzyki i razem z nią grać. Do wzmacniacza możemy także podłączyć nożny footswitch, odpowiedzialny za aktywowanie funkcji boost. Jak widać, wzmacniacz nie został przeładowany żadnymi niepotrzebnymi bajerami, nie zdecydowano się nawet na montaż reverbu, który byłby po prostu zbędny, biorąc pod uwagę metalowy rodowód konstrukcji i świetnie działającą pętlę efektów.

Brzmienie Laney TI15 112

     Ostatnie modele prezentowane przez firmę Laney łączy jedno – doskonała konstrukcja gwarantująca sterylny, pozbawiony zakłóceń dźwięk. Tak jest też tym razem – oprócz zdrowego szumu narastającego wraz z odkręcaniem gainu, nie usłyszymy żadnych niepokojących odgłosów. Z czystym sumieniem możemy zabrać wzmacniacz do studia.

     Laney TI15 112 to konstrukcja jednokanałowa, co w pewien sposób narzuca jej przeznaczenie. Jeżeli chcemy przełączać się podczas gry między kanałem czystym i przesterowanym, to tutaj po prostu nie ma takiej możliwości. Jakie brzmienie ustawimy, na takim będziemy grać. W niewielkim stopniu, stosując nożny footswitch, można uzyskać dwa stopnie przesterowania. Mowa o funkcji pre boost, która podbija sygnał wejściowy, dzięki czemu z lekkiego crunchu możemy szybko uzyskać mocny przester.

     Nie łudźmy się jednak, że zastąpi nam to dwa kanały wzmacniacza. Oczywiście w warunkach nagraniowych jest to cecha zupełnie nie istotna – także w warunkach prób czy koncertów, jeżeli użytkujemy wzmacniacz zgodnie z przeznaczeniem, czyli wyciągamy z niego maksymalną rzeź.Laney_TI15_112_Tony_Iommi_Signature_11

Poprzednia strona123456Następna strona
TAGI: Laney TI15 112, LANEY – Testy sprzętu i newsy, TI15 112, Tony Iommi
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Tygodnik

Tygodnik 21/2025 (353)

Redakcja | TopGuitar maj 28, 2025
NewsyNewsy artystyczne

Najnowsze riffy Tony’ego Iommiego w utworze „Rocket” Robbiego Williamsa

Maciej Warda | TopGuitar maj 23, 2025
Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?