• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Test Zoom B1on w magazynie TopGuitar

Maciej Warda | TopGuitar
Maciej Warda | TopGuitar Opublikowano lut 16, 2015
Udostępnij

Zoom B1on top

Trzecim rodzajem brzmień obok brzmień cleanów i synthów są delaye i reverby, podobnie jak inne efekty są w pełni regulowane i brzmią bardzo wiarygodnie. Ogólnie rzecz biorąc, brzmienia to najlepszy punkt tego urządzenia – dla poszukujących inspiracji podczas domowych zajęć z basówką powinien to być dobry wybór. Obsługa i tworzenie własnych brzmień w praktyce Po przejściu przez skomplikowane nawigacje zaawansowanych multiefektów, jakie miałem okazję testować wcześniej, instrukcja obsługi Zooma B1on jawi się niczym prosty komiks po lekturze „Nad Niemnem”. Nawet nie zaglądając do instrukcji, jesteśmy w stanie w ciągu pół godziny zapoznać się ze wszystkimi najważniejszymi funkcjami i możliwościami multiefektu.

Po lewej stronie mamy do dyspozycji przyciski zmian ustawień parametrów efektów w łańcuchu, a po prawej kursory pomagające w tej wirtualnej wycieczce oraz skróty do ustawiania kolejności efektów w łańcuchu i ich wyboru. Wszystkie te czynności należy wykonywać ręcznie, bo są to małe i dość delikatne przyciski, które musimy naciskać precyzyjnie (szczególnie kursory po prawej stronie wymagają precyzyjnego użycia). Dwa pedały służą oczywiście do przewijania presetów w górę i w dół, a także do podstawowej obsługi wartości dodanych efektu, czyli…

Zoom B1on: co dodatkowo?

[quote_box_right]„Każdy młody adept basowej sztuki będzie miał możliwość poznania absolutnie klasycznych brzmień, które tworzą obecnie legendę głównie amerykańskiej muzyki rozrywkowej XX wieku. To może być ten impuls, inspiracja, która pchnie nas do muzycznych poszukiwań i odkryć, na które nigdy nie jest za późno.”[/quote_box_right]

…tunera, loopera i automatu perkusyjnego. Aby aktywować ten pierwszy, musimy wcisnąć obydwa pedały naraz i przytrzymać w tej pozycji przez moment. Wyświetlacz imituje wówczas zwykły cyfrowy tuner chromatyczny i pozwala precyzyjnie dostroić każdy wpięty instrument strunowy. Looper z kolei pozwala na rejestrowanie trzydziestosekundowych fraz oraz dowolną liczbę overdubbingów. To wystarczy, by ćwiczyć solówki pod dowolnymi frazami, swobodnie zbudować jakieś ciekawe rozbudowane solo (typu one man show) lub urozmaicić granie sekcyjne z kolegą perkusistą z zespołu.

Automat perkusyjny to typowy sampler z bitami w jakości bardziej domowej niż nadającej się do jakiegokolwiek publicznego wykonania. Mamy do dyspozycji sześćdziesiąt osiem różnych patternów, włącznie ze zwykłymi klikami metronomu. Możemy w tych próbkach edytować ich tempo oraz głośność w stosunku do naszej gry. Na zakończenie dodam, że na panelu tylnym znajdziemy gniazda aux dla innych liniowych źródeł dźwięku, port USB dla połączenia z komputerem (konwertery A/D i D/A naszego zooma przetwarzają dźwięk z częstotliwością 44,1 kHz i zachowują jakość 24 bit) tudzież dla aktualizowania systemu. Gniazdo output na dużego jacka służy zarówno jako wyjście do wzmacniacza, jak i dla słuchawek (ma wbudowany układ wzmacniacza słuchawkowego).

Poprzednia strona123
TAGI: B1on, Zoom B1on, ZOOM – Testy sprzętu i newsy
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?