Rozpoczynasz przygodę z nagrywaniem lub planujesz rozbudowę domowego studia, ale nie wiesz, co kupić? Polecane przez nas produkty to sprawdzone rozwiązania, których jakości i funkcjonalności możecie być pewni!
PreSonus Studio 192 Mobile
Interfejs audio USB 3.0 wyposażony w przedwzmacniacze mikrofonowe XMAX oraz 24-bitowe przetworniki A/D D/A obsługujące częstotliwości próbkowania do 192 kHz. Urządzenie może obsługiwać maksymalnie 26 wejść i 32 wyjścia (dla 48 kHz). W przypadku częstotliwości 192 kHz jest to odpowiednio 8 i 14. Interfejs wyposażono w dwa wejścia mic/inst, dwa wejścia liniowe, wyjście główne (L, R) i cztery dodatkowe oraz wyjście słuchawkowe. Ponadto do dyspozycji mamy cyfrowe złącza S/PDIF (in, out) [koaksjalne] i ADAT/SMUX (in × 2, out × 2) [optyczne] oraz złącza word clock (in, out). Na panelu przednim znajdziemy m.in. sekcję do kontroli poszczególnych preampów (zasilanie Phantom +48V, regulacja czułości) oraz mierniki LED. Interfejs oferuje też funkcję monitoringu z zerową latencją oraz procesor Fat Channel.
Cena: 2250 PLN
Dystrybucja: Audiostacja
Klark-Teknik 1176-KT
Kompresor wzorowany na jednym z klasycznych procesorów dynamiki. Urządzenie wykorzystuje w pełni zmodernizowany tor audio oparty na elementach dyskretnych. W kompresorze zastosowano transformatory wejściowe i wyjściowe Midas. Do dyspozycji mamy regulację poziomu wejściowego i wyjściowego, pokrętła attack i release oraz cztery przyciski ratio, a także miernik VU mogący pracować w różnych trybach. Kompresor zamknięty w obudowie rack 2U wyposażono w symetryczne wejścia i wyjścia dwóch typów – jack 1/4 cala i XLR. Model 1176-KT udostępnia tłumik Pad, obniżający poziom wprowadzanego sygnału o 20 dB. Pasmo przenoszenia kompresora wynosi 20 Hz – 20 kHz (±1 dB), zniekształcenia harmoniczne (THD+N) 0,15%, a odstęp sygnału od szumu 80 dB (@ +4 dBu).
Cena: ok. 2600 PLN
Dystrybucja: SoundTrade
Mackie Big Knob Passive
Niewielki kontroler odsłuchu, którego pasywny tor audio sprawia, że do pracy nie wymaga zasilacza. Urządzenie wyposażono w duże pokrętło służące do regulacji głośności, a poza nim do dyspozycji mamy trzy przyciski związane z funkcjami mono, mute i dim. Kontroler umożliwia podłączenie dwóch źródeł dźwięku i dwóch par odsłuchów, a wyboru (A/B) dokonujemy przyciskami source select i monitor select. Poza dwoma parami wejść i wyjść typu jack 1/4 cala do dyspozycji mamy też stereofoniczne wejście liniowe jack 1/8 cala.
Cena: ok. 320 PLN
Dystrybucja: Music Info
Zoom F-Control (FRC-8)
Nieduży kontroler/mikser przeznaczony do współpracy z wielościeżkowymi rejestratorami F4 i F8. Komunikacja odbywa się poprzez USB, a dodatkowo możemy połączyć wyjście słuchawkowe F4/F8 z odpowiednim wejściem FRC-8, aby móc monitorować materiał audio z poziomu F-Control i jego wyjście słuchawkowe. Do drugiego portu USB typu A możemy podłączyć klawiaturę. Z poziomu panelu F-Control możemy kontrolować jednocześnie osiem ścieżek/kanałów, a w każdym mamy do dyspozycji suwak, potencjometr obrotowy TRIM/PAN, mierniki LED oraz przyciski PFL i ARM. Ponadto „mikser” udostępnia szynę master z suwakiem i miernikami LED, sekcję transportu oraz trzy programowalne przyciski user. Do dyspozycji mamy ponadto kilka przycisków funkcyjnych związanych z obsługą scen, kodu czasowego czy ścieżek.
Cena: ok. 1700 PLN
Dystrybucja: Sound Service
ART HeadAmp 4
Niewielki wzmacniacz słuchawkowy nadający się do studia domowego lub projektowego. Udostępnia cztery kanały wyjściowe z niezależną regulacją głośności. W każdym z nich dostępne są dwa stereofoniczne gniazda wyjściowe – jack 1/8 cala i jack 1/4 cala. Do wprowadzania sygnału rozprowadzanego później przez wyjścia służą dwa połączone ze sobą równolegle wejścia stereo (jack 1/4 cala, jack 1/8 cala), do których podłączyć możemy różne źródła sygnału. W komplecie znajduje się wymagany do pracy zasilacz 12 V.
Cena: 299 PLN
Dystrybucja: Arcade Audio
Allen & Heath ZEDi-10FX
Hybrydowy mikser z wbudowanym interfejsem audio USB (4 in/4 out; 24 bit/96 kHz). Do dyspozycji mamy cztery kanały monofoniczne z wejściami mic (preampy GSPre, globalnie załączane zasilanie Phantom +48V) i line, filtrem górnoprzepustowym oraz trójpasmowym korektorem (dwa pierwsze mogą pracować w trybie inst). W obu kanałach stereo dostępne są pary wejść liniowych, a dodatkowo tor ST2 obsługuje sygnały wprowadzane przez USB. Mikser jest wyposażony w procesor efektów udostępniający kilkadziesiąt różnych algorytmów. Konsoleta ZEDi-10FX udostępnia też wyjścia main (L, R) typu XLR, wyjście aux, wyjścia monitor (L, R) typu cinch, wyjście słuchawkowe oraz wyjście FX będące jednocześnie wejściem dla kontrolera nożnego. W komplecie znajduje się program Cubase LE.
Cena: ok. 980 PLN
Dystrybucja: Konsbud Audio
MOTU 624
Kompaktowy interfejs audio komunikujący się z komputerem (PC, Mac) poprzez port Thunderbolt lub USB3. Model 624 (16 in/16 out) obsługuje częstotliwości próbkowania od 44,1 do 192 kHz. Interfejs wyposażono w dwa wejścia mikrofonowe XLR z zasilaniem Phantom +48V, regulacją czułości i tłumikiem pad, dwa wejścia gitarowe, po cztery wejścia i wyjścia liniowe, główne wyjście analogowe (L, R), wyjście słuchawkowe, optyczne wejście i wyjście cyfrowe (ADAT, SMUX, S/PDIF), sieciowy port AVB Ethernet [Cat5] oraz gniazdo dla zewnętrznego zasilacza. Dostępny tu 48-kanałowy mikser DSP obsługuje nie tylko sygnały z fizycznych wejść, ale także pochodzące z programu-hosta, sieci audio (streaming) czy wyjść miksera. Do interfejsu graficznego konsolety mamy dostęp z poziomu komputera.
Cena: ok. 3800 PLN
Dystrybucja: Lauda Audio