• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Zakk Wylde: „W przypadku metalu, wszyscy są porównywani do standardu, który ustanowiła Pantera”

Artykuły o artystachArtyści

Bono o demokracji w U2: „Wszyscy się nawzajem słuchamy, a potem robimy to… co zaproponuje The Edge”

ArtyściWywiady

Dave Mustaine przypomniał, że utwór Metalliki „Enter Sandman” jest podejrzanie podobny do „Tapping into the Emotional Void” zespołu Excel

Artykuły o artystachArtyści

Neil Young nazwał go Jimim Hendrixem gitary akustycznej

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Testy

Przewody instrumentalne Mogami w magazynie TopGuitar

Krzysztof Błaś | TopGuitar
Krzysztof Błaś | TopGuitar Opublikowano mar 6, 2015
Udostępnij

Mogami_kable_przewody_instrumentalne_05

Mogami Classic, Pro, Reference

Kable, które dotarły do testu, zostały podzielone na trzy grupy w zależności od rodzaju użytego przewodu. We wszystkich przypadkach zastosowano solidne wtyki firmy Neutrik – w serii Pro i Reference ze złoconymi końcówkami. Modele różnią się ceną, a tym samym i przeznaczeniem.

Mogami Classic to najtańsza seria; zbudowana w oparciu o przewód Mogami 2319 przeznaczona jest raczej do niskobudżetowych zastosowań. Kabel jest cienki (5 mm średnicy) i dzięki temu bardzo elastyczny. To dobry wybór na przykład do gry w domu, gdzie nie grozi nam przesadna ilość zakłóceń, a parametry wytrzymałościowe są mało istotne. Na uwagę zasługują dobre parametry elektryczne, przewyższające większość konkurencyjnych kabli o podobnej średnicy – pojemność (na odcinku 1m) 155pF, oporność żyły 0,064 Ohm, oplotu 0,027.

Do zbudowania Pro wykorzystano jeden z najbardziej popularnych przewodów firmy – Mogami 2524. Jego średnica wynosi 6 mm, czyli w dalszym ciągu nieco mniej niż konkurencyjne produkty z tego przedziału cenowego. Do budowy zastosowano miedź beztlenową. Ta linia kabli, pomimo stosunkowo niedużej średnicy, zapewnia doskonałe parametry, zachowując jednocześnie doskonałą giętkość przewodu. Pojemność to 130pF. W stosunku do serii Classic znacząco spadła rezystancja – żyła 0,033 Ohm, oplot 0,013 Ohm. Linia Pro to najlepszy wybór do łączenia gitar i innych instrumentów na scenie lub w studiu. Zapewnia dobre parametry mechaniczne i elektryczne, jednocześnie oferując rozsądną grubość.

[quote_box_center]

„Kable Mogami to klasa sama dla siebie i zarazem jedne z najlepszych przewodów dostępnych na rynku – teraz także w Polsce, bez konieczności zamawiania ich zza wielkiej wody.”

[/quote_box_center]

Reference to najdroższa seria Mogami i jednocześnie nowość w ofercie firmy. Specjalnie opracowany przewód Mogami 3368 z wielokrotnym ekranowaniem zapewnia maksymalną ochronę przed zewnętrznymi zakłóceniami. Kabel jest wyjątkowo gruby – ma 8 mm, a co za tym idzie – jest sztywny. Z tego względu nie będzie raczej komfortowym rozwiązaniem na scenie, ale za to idealnie sprawdzi się w studiu, zapewniając wyjątkowo wierne przenoszenie sygnału i ochronę przed zakłóceniami. Wystarczy spojrzeć na parametry elektryczne, żeby zauważyć, że są one dwukrotnie lepsze niż w przypadku najtańszej serii Classic. Oznacza to, że możemy zastosować dwukrotnie dłuższy kabel przy zachowaniu dobrego brzmienia. Wyjątkowo niska pojemność (70pF) pozwala zastosować większe długości kabla bez obawy utraty w brzmieniu wysokich częstotliwości. Oporność żyły to 0,033 Ohm, oplotu 0,024 Ohm. Ten kabel wygląda pancernie i powinien służyć latami. To jeden z najlepszych przewodów dostępnych na rynku, mimo to oferujący rozsądną (jak na tę jakość) cenę.

Poprzednia strona1234Następna strona
TAGI: mogami
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account


Lost your password?