• Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
TopGuitar.pl
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Powiadomienie
Artykuły o artystachArtyści

Joe Satriani o najważniejszej lekcji do odrobienia: „Zajmie to może trzy tygodnie, a potem już nigdy o tym nie pomyślicie”

47
Newsy

Gitarowy Rekord Świata 2025 – wielki sukces!

NewsyNewsy artystyczne

Wolfgang Van Halen prezentuje nowy zespół i nowy, rewelacyjny utwór „The End”

ArtyściWywiady

Yungblud chce odświeżyć muzykę rockową i wskazuje trzy obecnie najciekawsze, jego zdaniem, zespoły

Font ResizerAa
TopGuitar.plTopGuitar.pl
  • Newsy
  • Artyści
  • Imprezy
  • Sprzęt
  • Porady
  • Nauka gry
  • TopSpecial
  • Narzędzia
  • Firmy
  • Tygodnik
  • +dodaj newsa
Szukaj
  • Newsy
    • Newsy artystyczne
    • Newsy sprzętowe
    • TopVideo
  • Artyści
    • Lista znanych gitarzystów: odkryj legendy gitary
    • Wywiady
    • Artykuły
    • Garaż
    • Recenzje
    • TopLegendy
  • Imprezy
    • Najbliższe imprezy
    • Kup bilety
    • Reportaże i relacje
    • Patronat TopGuitar
  • Sprzęt
    • Sprzęt na Topie
    • Testy
    • Zestawienia sprzętu
    • Zabrzmij jak…
    • Sprzęt Mistrzów
  • Porady
    • Doktor Amp
    • Doktor G
    • DIY, czyli zrób to sam
    • Jak promować zespół
    • Porady sprzętowe
    • Porady muzyczne
  • Nauka gry
    • Warsztaty
    • Chwyty gitarowe
  • TopSpecial
    • Felietony
    • TopLegendy
    • TopSpecial-Zestawienia
    • TopVintage
  • Narzędzia
    • Słownik Gitarzysty
    • Transpozycja, czyli jak zmienić tonację dowolnego utworu?
    • Tuner Do Strojenia
    • Metronom
    • Wyszukiwarka Tabulatur
    • Generator Akordów
  • Firmy
    • Marki
    • Arcade Audio
    • FX Music
    • Konsbud-Audio
    • Lauda Audio
    • Riff
    • Sound Service
    • Yamaha
    • Zibi
  • Tygodnik
    • Redakcja
  • +dodaj newsa
Obserwuj nas
Copyright © TopGuitar 2005-2024
Sprzęt na TopieTesty

Shure GLXD16 – test cyfrowego systemu bezprzewodowego

Mikołaj Służewski | TopGuitar
Mikołaj Służewski | TopGuitar Opublikowano mar 11, 2015
Udostępnij
GLXD6 jest tak pancerny, że prawdopodobnie nawet przejechanie po nim samochodem nie zrobiłoby mu krzywdy.
GLXD6 jest tak pancerny, że prawdopodobnie nawet przejechanie po nim samochodem nie zrobiłoby mu krzywdy.

Zasilanie Shure GLXD16

Producent jednym sprytnym ruchem wyeliminował problem zużywających się bardzo szybko baterii nadajnika poprzez zastosowanie akumulatora litowo-jonowego, czyli wynalazku, który jest podstawą funkcjonowania większości dzisiejszych urządzeń mobilnych. Jego ładowanie możliwe jest na kilka sposobów. Akumulatorek umieszczamy w obudowie nadajnika, a ten następnie podłączamy przez gniazdo USB do ładowarki sieciowej lub samochodowej, komputera czy innego przenośnego źródła energii kompatybilnego z tym standardem. Taka rozpiętość możliwości daje nam pewność, że w razie potrzeby w każdej sytuacji możemy szybko podładować akumulator przed graniem. Ładowanie wyjętej z nadajnika baterii możliwe jest też w stacjonarnym odbiorniku GLXD4, jeśli taki akurat posiadamy.

[quote_box_right]Jednym z największych atutów GLXD16 jest łatwość jego obsługi. Każdy średnio obyty ze sprzętem gitarowym bez problemu podłączy wszystko jak należy, bez studiowania instrukcji, i doprawdy nic więcej nie trzeba, by cieszyć się totalną wolnością.[/quote_box_right]

Całkowicie naładowany akumulator zapewnia aż do szesnastu godzin pracy nadajnika, co zapewnia dość spory komfort gry – wystarczy spokojnie na próbę dźwięku i porządny koncert nawet przez parę dni z rzędu. Dużym atutem jest szczegółowy wskaźnik stanu naładowania baterii na wyświetlaczu odbiornika, który mamy cały czas przed oczami i dzięki któremu nie zaskoczy nas nagła przerwa w zasilaniu w środku koncertu. Mało tego, by nie dopuścić do samoistnego rozładowania się baterii w przypadku, gdy zapomnimy lub nie zdążymy wyłączyć nadajnika po koncercie (na przykład przy szybkiej zmianie zespołów na scenie lub w pośpiesznym pakowaniu gratów), ten wyłączy się automatycznie po kilku minutach nieużywania.

Moduł podłogowego odbiornika Shure GLXD6 może być zasilany napięciem od 9 do 15 V ze standardowego zasilacza do efektów gitarowych, a więc staje się dla nas po prostu kolejną kostką w pedalboardzie. Dostarczony w komplecie firmowy zasilacz 12 V współpracuje z napięciem sieciowym od 100 do 240 V, dzięki czemu nie musimy się tu specjalnie dostosowywać do standardów napięcia w różnych krajach. Dla muzyków występujących dużo za granicą jest to spore udogodnienie.

Poprzednia strona1234Następna strona
TAGI: GLXD16, Shure - testy sprzętu i nowości, Shure GLXD16
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Udostępnij

Obserwuj nas

na naszych profilach społecznościowych
42kZalajkuj
2.7kObserwuj
2.9kObserwuj
7.2kSubskrybuj
916Obserwuj
LinkedInObserwuj
- Reklama -
Ad imageAd image

Zasubskrybuj Tygodnik TopGuitar

Może Ci się również spodobać

Testy

Markbass CMD 151 GOG „Godfather of Gospel” – test combo klasy premium

Maciej Warda | TopGuitar kwi 30, 2025
Testy

Markbass Gloxy Passive – test instrumentu genialnego w swojej prostocie

Maciej Warda | TopGuitar mar 30, 2025
Testy

Markbass GV5 Gloxy Metallic Yellow – test ultrawygodnego basu

Maciej Warda | TopGuitar mar 19, 2025
Testy

Test najnowszych, kompaktowych przedwzmacniaczy Baroni R-1970, V-1530, M-1959, F-1968 oraz HW-103

Maciej Warda | TopGuitar mar 1, 2025
Testy

ESP LTD XJ-1 Hard Tail w wykończeniu Black Blast – test

Maciej Warda | TopGuitar lut 1, 2025
Testy

Orange Super Crush 100 – test

Maciej Warda | TopGuitar cze 22, 2024

TopGuitar

  • Redakcja
  • Newsletter
  • Reklama
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Dodaj newsa
  • Aktualności gitarowe
  • Nowości sprzętu gitarowego
  • Gitarzyści i basiści
  • Imprezy muzyczne
  • Testy, recenzje, opinie
  • Recenzje płyt
  • Reportaże i relacje
  • Muzyka
  • Porady dla gitarzystów
  • Konkursy gitarowe
  • Warsztaty dla gitarzystów
  • Filmy

Copyright (C) TopGuitar 2005-2024

Dodaj newsa
Copyright (C) TopGuitar 2005-2024
Zasubskrybuj

Zapisz się do naszego newslettera i nigdy nie przegap Tygodnika TopGuitar!

Zero spamu, rezygnacja z subskrypcji w dowolnym momencie.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?