Efekty Line 6 POD HD300 i HD400
[dropshadowbox align=”none” effect=”lifted-both” width=”630px” height=”” background_color=”#ffffff” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ]Oprócz świetnych brzmień, efekty HD300 i HD400 cechują się bardzo łatwą obsługą, którą uproszczono w stosunku do dużego HD500.[/dropshadowbox]
Sekcja efektów Line 6 POD HD300/HD400 zawiera brzmienia znane z M9 i M13 Stompbox Modeler i choć same w sobie nie są one jakimś wielkim odkryciem – bo urządzenia te są już obecne na rynku od jakiegoś czasu – to jednak znacząco podnoszą wartość serii HD, bo do tej pory taka jakość efektów nie była dostępna w POD-ach. A jest na czym ucho zawiesić, bo sam (jak zresztą wspominałem przy okazji testu Line 6 HD500) miałem okazję porównać symulacje M9 z ich analogowymi pierwowzorami i wypadły one wtedy nad wyraz korzystnie, a czasami nawet lepiej od oryginałów (sic!). W związku z tym możliwość korzystania z tych samych zasobów jest niewątpliwym atutem POD-ów HD. Możemy nawet używać ich dla samych tylko efektów (przyciskiem FX Only wyłączamy symulacje wzmacniaczy), których jednocześnie pracować może aż pięć, jeśli weźmiemy pod uwagę trzy wirtualne stompboxy, reverb i kaczkę lub pedał głośności.